به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 74
  1. #41
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 مرداد 95 [ 15:24]
    تاریخ عضویت
    1393-1-24
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    3,922
    سطح
    39
    Points: 3,922, Level: 39
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 73.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    94

    تشکرشده 539 در 149 پست

    Rep Power
    43
    Array
    سلام و روزتون بخیر

    واقعیت اینه که واقعا زیبایی و تناسب تو جامعه ما تو همه زمینه ها حرف اولو میزنه... کافیه بیشتر دقت کنیم ... اصلا فقط تو بحث ازدواج نیست.. شما حتی برای مصاحبه شغلی هم برین حتی با دانش برابر یا کمی بالاتر کسی انتخاب میشه که چهره دلنشین تری داشته باشه.. حتی وقتی واسه خرید جایی میریم اگر دقت کنید حتی وقتی با فروشنده صحبت کنیم اگر کسی که زیباتر باشه حضور داشته باشه همه حواس و توجه به اون سمت میره.... درسته خیلی وقتا از این زیبایی دخترا استفاده ابزاری میشه مخصوصا تو محیط های کاری... اما واقعا این یه حقیقته غیر قابل کتمانه ... خیلی وقتا زیبایی باعث میشه سرنوشت یه آدم تغییر کنه... در باره ازدواج هم من یه نمونه که خودم دیدم اخیرا خدمتتون میگم... که عروسی دوستم بود که ظاهر ساده ای داره اما به شدت مهربون و دارای تحصیلات بالا و مدام در حال شرکت تو همایش ها و کنفرانس های خارجیه... ایشون که با یه آقای زیبا ازدواج کردن که زیباتر از خودشونن و بغیه مواردشون معمولیه .. من خودم شخصا تو مراسمشون از چندین نفر شنیدم که بنده خدا آقا دوماد حیف شد... حتی مادر شوهرشون به خود من گفتن که دلشون میگیره عروس و پسرشونو با هم میبینن...
    ظاهر و زیبایی اولین معیاره واسه اکثریت الته از نظر من متاسفانه...

  2. 4 کاربر از پست مفید ida bahrami تشکرکرده اند .

    *shamim* (دوشنبه 24 شهریور 93), maedeh120 (دوشنبه 24 شهریور 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 24 شهریور 93), پونیو (دوشنبه 24 شهریور 93)

  3. #42
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    پاستا سختش کرده بودی :)
    زیبایی کلاسیک= زیبایی (تناسبات و تعادل و ...)
    زیبایی مدرن = جذابیت
    منظورت این بود؟

    مونیکا بلوچی که به نظر من نه زیباست نه جذاب- مه لقا جابری انقدر که انگار عمل کرده زیباییش کامله ولی برای من جذاب نیست حالا البته من که مرد نیستم نمی دونم. مریلین مونرو که هم زیباست هم جذاب اتفاقا جذابیتش هم جنسیه. بعضی عکساش هست که صورتشو ادم نگاه می کنه بی نقصه واقعا از زیبایی- جولیا رابرتز به نظر من شیرینه. جذابیتش جنسی نیست. شیرینه دوست داشتنیه شادیه همراه با ارامش می ده چهره اش به ادم و منم دوستش دارم :)

    منم به جذابیت رای می دم تا زیبایی ! زیبایی رو نگاه می کنن و تحسین می کنن اما جذابیتو بی اینکه بفهمن می خوان بهش نزدیک شن و بیشتر و بیشتر می خوان پیشش باشن

    میگم خوب میشه یه تاپیک نظر خواهی جذابیت ادمای مشهور هم بذاریم اقایون بیان نظر بدن :) البته اون میشه توی انجمن ازاد دیگه اینجا نمیشه
    ویرایش توسط meinoush : دوشنبه 24 شهریور 93 در ساعت 14:50

  4. 4 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 24 شهریور 93), pasta (دوشنبه 24 شهریور 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 24 شهریور 93), پونیو (دوشنبه 24 شهریور 93)

  5. #43
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 دی 93 [ 18:45]
    تاریخ عضویت
    1393-2-07
    نوشته ها
    300
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsSocial3 months registered
    تشکرها
    806

    تشکرشده 750 در 251 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    0
    Array
    این سلیقه ی شماست که مونیکا رو دوست ندارید خیلی ها دوست دارن (من خودم نه)
    الان خیلیای دیگه دنبال اون شیرینی هستند، تا زیبایی بی نقص مرلین. من خودمم اون شیرینی رو بیشتر می پسندم با اینکه سلییقه ام همیشه مورد نقد واقع شده.

  6. 3 کاربر از پست مفید pasta تشکرکرده اند .

    *shamim* (دوشنبه 24 شهریور 93), meinoush (دوشنبه 24 شهریور 93), پونیو (دوشنبه 24 شهریور 93)

  7. #44
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 06 تیر 94 [ 23:22]
    تاریخ عضویت
    1393-5-20
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    1,085
    سطح
    17
    Points: 1,085, Level: 17
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    51

    تشکرشده 43 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همه.
    آقای امیرمحمود و بقیه عزیزان کاش خیلی وقت پیش این حرفارو میشنیدم و روم اینطوری تأثیرمیزاشت،اونوقت شاید زندگیم زیرورو میشد.من قبلاهم درمورد پشیمونیم نسبت به یکی از بهترین خواستگارام تاپیکی زده بودم که تنها و تنها به خاطر قیافه ردش کردم درصورتی که کاملا تیکه ی من بودوهمونی که میخواستم الا قیافش که اونم بعد که ردش کردم برام عادی شد و براجواب ردم پشیمون شدم و دوستان گفتند بگو بیاد دوباره خواستگاری ولی من به هرراهی زدم آخرش بن بست بود،یکی از اعضای خانوادم هنوزم میگه این یه جوکه که بهش بگیم باز بیاد ، من هنوزم دلم یادشو میکنه خیلی پشیمونم ولی دیگه سودی نداره ، کااااش این حرفارو قبلا میشنیدم . نمیدونم شایدم قسمتم نبوده ولی کلاازذهنم بیرون نمیره ، به دل خانوادمم نشسته بود و روش شناخت داشتن ولی من با خامی و سادگی و بی تجربگی و ناپختگیم ردش کردم و حالا کلی پشیمونم ، طوری که حالا که خواستگار جدید میاد بااون مقایسش میکنم و میگم خاک برسرم .. وقتایی هم که تو خونه از اون تعریف میشه تاحدی انگار دنیارو سرمن خراب میشه.کاش حالا 6.7 ماه پیش بود ای خدا.

  8. #45
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 بهمن 93 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    2,352
    سطح
    29
    Points: 2,352, Level: 29
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points3 months registeredSocial
    تشکرها
    1,083

    تشکرشده 1,447 در 508 پست

    Rep Power
    113
    Array
    راستش به نظر من اول باید چهره و آراستگی طرف به دلت بشینه تا بعد بتونی دربارش فکر کنی و معیارهات رو بسنجی ....
    چهره هم باید در یه حد باشه که مثل دوست آیدا نشه ....
    زیبایی و جذابیت چیزی نیست که برای طرف تکراری بشه ادم همیشه از زن زیباش یا شوهر زیباش لذت میبره و از اینکه بره بیرون باهاش یا به کسی نشون بده خجالت بکشه نمیترسه
    زیبایی خیلی مهم در صورتی که کافیه به دل بشینه ...

    - - - Updated - - -

    به نظر من الان دیگه همه جا حرف اول رو زیبایی میزنه
    مخصوصا شغل هایی که با مشتری حضوری سر و کله میزنن مثل رستوران گالری بوتیک عطرفروشی ها و ...
    من خودم به شخص زمانی که رستوران بودم و کارهای استخدام به عهدم بود کسی که زیر 165 قد داشت رو نمیگرفتم یا مثلا ظاهر خیلی ساده ای داشت چون میدونستم اگه من قبولش کنم بالادستی ردش میکنه ....
    یا زمانی که تو فروشگاه بودم اصلا ادمای بالای 60 کیلو رو نمیگرفتن حتما باید یه آرایش لایت رو صورتشون باشه ...

  9. کاربر روبرو از پست مفید maedeh120 تشکرکرده است .

    *shamim* (دوشنبه 24 شهریور 93)

  10. #46
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 10 مهر 93 [ 15:50]
    تاریخ عضویت
    1392-10-11
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    580
    سطح
    11
    Points: 580, Level: 11
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    59

    تشکرشده 37 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مائده جان بحث این خانوم ازدواجه، نمیخوان توی رستوران و.. اینجور جاها استخدام شن که. مشخصه که مثلاً منم اگه مغازه لوازم آرایش، رستوران و... اینا داشتم حتما آدمی میذاشتم که خوشگل باشه، همونطور که توی تبلیغات همیشه خانوم ها و آقایون خوشگل و جذاب ان. ولی دیگه معیار زیبایی رو بیاری قد بالای 1و65 خیلی ظلمه! نمیگم قد بلند قشنگ نیست،اینجا جاش نیست. فقط ته دل کسایی که حس میکنن زیبا نیستن رو خالی تر میکنی.

    این همیشه ای هم که شما میگی، زیادم همیشه نیست! زن و شوهری که زیبا نیستن پیر میشن، زن و شوهری که زیبا هستن هم پیر میشن. آدم پیر هم که دیگه...



    به صورت کلی میگم و مخاطبم شخص خاصی نیست، آدم تا وقتی که به ازدواج به عنوان وسیله پز دادن و ثابت کردن برتری نگاه کنه، هنوز آمادگی ازدواج نداره. همسر باید مایه آرامش فرد باشه در همه ابعاد، نه مجسمه ای که بذارنش تو ویترین که بقیه نگاش کنن. حسادت و حسرت بقیه برای ما خوشبختی نمیاره، کاش یه روز اینو باور میکردیم.


    شمیم جان از طریق واسطه هم اقدام کردی؟ که مثلاً نه از طرف شما، از طرف خودش به اون آقا اطلاع بده که مشکلی که نمیذاشت اون خانم با شما ازدواج کنه حل شده و این حرفا. و آقا رو راضی کنه دوباره بیاد خواستگاریت؟



  11. 8 کاربر از پست مفید یاس آبی تشکرکرده اند .

    *shamim* (دوشنبه 24 شهریور 93), amirmahmood (دوشنبه 31 شهریور 93), khaleghezey (دوشنبه 24 شهریور 93), maedeh120 (سه شنبه 25 شهریور 93), meinoush (دوشنبه 24 شهریور 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 24 شهریور 93), پونیو (دوشنبه 24 شهریور 93), نسیم22 (دوشنبه 24 شهریور 93)

  12. #47
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 مهر 94 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1392-12-02
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    2,764
    سطح
    32
    Points: 2,764, Level: 32
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    839

    تشکرشده 437 در 171 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چرا باید خجالت بکشی که همسرتو کسی بببینه نظرش چیه راجع به ظاهرش !؟ خب هر کی یه سلیقه ای داره به کسی ربطی نداره دو نفر که با هم ازدواج کردن رو باهم مقایسه کنی که کدوم ازون یکی سرتره . من خودمم مقایسه میکنما ولی هیچ وقت به زبون نمیارم مرده حیف شد یا زنه حیف شد .خب اگه دوست نداشت قیافشو هیچوقت ازدوااج نمیکردند . بهتر هستش که در یه سطح باشند از نظر ظاهر به هم بیان این خوبه! ولی اینکه بخوای پز خوشکلی زنتو یا شوهرتو بدی خیلی مسخرست . انگار خودت یه کمبودی داری . . .

    من که همیشه میگم مردا اعتماد به نفسشون خیلی بالاست اصلا خودشون رو تو آینه نمیبینند ولی دنبال دختری خیلی زیبا قد بلند و خوش هیکل هستن !

    اصلا به قیافه نیست اگه کسیو دوست داشته باشی از نظرت زیباترینه مخصوصا اگه با اخلاق و شخصیتش تیپش و مرتب بودنش حتی بوی ادکلنش کیف کنی . دیدم آدمای خیلی خوشگل رو که اصلا به دلم ننشستند بین دخترا بیشتر . معمولا خیلی کلاس میزارند قیافه میگیرند. خیلی مغرورند .
    اینو منی میگم که برام زیبایی ظاهرم خیلی مهمه دوستدا رم بی نقص باشم و هیچ ایرادی ازم گرفته نشه هر چی عکس میگیرن ازم خوب بیوفتم حتی وقتیی صبح تازه از خواب پاشدم !

    یاد این دیالوگ بامزه کارتون باب اسفنجی افتادم :

    باب اسفنجی : من زشتم و به هیچ دردی نمیخورم !
    پاتریک: چرا بدرد میخوری، باعث میشی بقیه نسبت به
    خودشون حس بهتری داشته باشن!!

    اینم از فواید خوشگل نبودن . :)

    ولی دقت کنید میبینید همه خوشگلند مخصوصا دخترا . یکی خیلی خوشگله که دیگه دل آدمو میزنه ! :) یکی قیافش خاصه جذابه شیرینه با نمکه به دل میشینه . هر کسی ممکنه جذب یک مدل صورت بشه .

    مینوش اکثرا قیافه مونیکا رو خیلی دوست دارند ولی تو و پاستا نمیپسندید . خیلی خوشگله و بی نقصه .حتی با اینکه الن پیر شده بازم خیلی خوشگله . برام عجیب بود که کسی باشه که دوستش نداشته باشه ! :)

    - - - Updated - - -

    چرا باید خجالت بکشی که همسرتو کسی بببینه نظرش چیه راجع به ظاهرش !؟ خب هر کی یه سلیقه ای داره به کسی ربطی نداره دو نفر که با هم ازدواج کردن رو باهم مقایسه کنی که کدوم ازون یکی سرتره . من خودمم مقایسه میکنما ولی هیچ وقت به زبون نمیارم مرده حیف شد یا زنه حیف شد .خب اگه دوست نداشت قیافشو هیچوقت ازدوااج نمیکردند . بهتر هستش که در یه سطح باشند از نظر ظاهر به هم بیان این خوبه! ولی اینکه بخوای پز خوشکلی زنتو یا شوهرتو بدی خیلی مسخرست . انگار خودت یه کمبودی داری . . .

    من که همیشه میگم مردا اعتماد به نفسشون خیلی بالاست اصلا خودشون رو تو آینه نمیبینند ولی دنبال دختری خیلی زیبا قد بلند و خوش هیکل هستن !

    اصلا به قیافه نیست اگه کسیو دوست داشته باشی از نظرت زیباترینه مخصوصا اگه با اخلاق و شخصیتش تیپش و مرتب بودنش حتی بوی ادکلنش کیف کنی . دیدم آدمای خیلی خوشگل رو که اصلا به دلم ننشستند بین دخترا بیشتر . معمولا خیلی کلاس میزارند قیافه میگیرند. خیلی مغرورند .
    اینو منی میگم که برام زیبایی ظاهرم خیلی مهمه دوستدا رم بی نقص باشم و هیچ ایرادی ازم گرفته نشه هر چی عکس میگیرن ازم خوب بیوفتم حتی وقتیی صبح تازه از خواب پاشدم !

    یاد این دیالوگ بامزه کارتون باب اسفنجی افتادم :

    باب اسفنجی : من زشتم و به هیچ دردی نمیخورم !
    پاتریک: چرا بدرد میخوری، باعث میشی بقیه نسبت به
    خودشون حس بهتری داشته باشن!!

    اینم از فواید خوشگل نبودن . :)

    ولی دقت کنید میبینید همه خوشگلند مخصوصا دخترا . یکی خیلی خوشگله که دیگه دل آدمو میزنه ! :) یکی قیافش خاصه جذابه شیرینه با نمکه به دل میشینه . هر کسی ممکنه جذب یک مدل صورت بشه .

    مینوش اکثرا قیافه مونیکا رو خیلی دوست دارند ولی تو و پاستا نمیپسندید . خیلی خوشگله و بی نقصه .حتی با اینکه الن پیر شده بازم خیلی خوشگله . برام عجیب بود که کسی باشه که دوستش نداشته باشه ! :)

  13. 4 کاربر از پست مفید پونیو تشکرکرده اند .

    *shamim* (دوشنبه 24 شهریور 93), abi.bikaran (سه شنبه 25 شهریور 93), meinoush (دوشنبه 24 شهریور 93), یاس آبی (دوشنبه 24 شهریور 93)

  14. #48
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 06 تیر 94 [ 23:22]
    تاریخ عضویت
    1393-5-20
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    1,085
    سطح
    17
    Points: 1,085, Level: 17
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    51

    تشکرشده 43 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    یاس آبی عزیز این واسطه ی ما فردیه که من به شخصه حاضر بودم به خود پسره بگم دوباره بیاد تا به گوش واسطه برسونم ، نمیگم آدم بدی هست اصلا و ابدا بلکه آدم خوبی هم شاید باشه ولی براماکلاس پسره رو گذاشت ، برگشته بود گفته بود خواهرش یکی رو براش فلان جا دیده بعلاوه وقتی جواب منفی منو پسرش که دوست خواستگارم بود شنیده بود گفته بود آخه به چه دلیل اینو رد کردن ؟ مگه عموهاش(عموهای من ) ندیده بودن پسره رو .. حالا انگار سلیقه من گره خورده به سلیقه عموهام !
    ولی پسر خوبی بود دلم پرمیکشه برااینکه کاش میفهمید من پشیمونم،میدونم که ازمن بدش نمیومد هرچی هم میگفتم باهام راه میومد.خلاصه از هرلحاظی برازنده بود ، اصن درموردش حرف میزنم حالم دگرگون میشه اعصابم بهم میریزه . دیگه نمیتونم به برگشتش فکرکنم هرچند که میدونم اگه خودش بفهمه پشیمونم امکانش زیاده که باز جلو بیاد ولی کلا این قضیه وجهه خوبی مثل اینکه برای اطرافیان خودم نداره چه برسه به اطرافیان پسره ! من فقط از این ماجرامیتونم درس بگیرم از همگی هم میخوام که اشتباه منو تکرارنکنید .

  15. کاربر روبرو از پست مفید *shamim* تشکرکرده است .

    یاس آبی (دوشنبه 24 شهریور 93)

  16. #49
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 دی 98 [ 13:15]
    تاریخ عضویت
    1393-4-15
    نوشته ها
    382
    امتیاز
    12,547
    سطح
    73
    Points: 12,547, Level: 73
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 303
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    894

    تشکرشده 1,236 در 375 پست

    Rep Power
    101
    Array
    سلام
    به نظر من این یکی از عواقب ازدواج در سن بالاست، و تجربه خود من هم حداقل درباره خودم همینه
    یادم میاد 7 یا 8 سال پیش مادرم کسی رو بهم پیشنهاد کرد که از نظر زیبایی نمره اش از مثلا 100حدود 40 بود و حالا به نظر بقیه خود من حداقل 70 رو میگیرم ولی اون موقع واقعا با اون چهره مشکلی نداشتم ولی چون فهمیدم مورد سه سال از خودم بزرگتر هست دیدم این فاصله معکوس ممکن هست مشکل ساز بشه ولی الآن دیگه از خودم مطمئن نیستم بتونم با چنین چهره ای برای شروع(نه ادادمه) کنار بیام و باید کسی رو که حداقل با آرایش ملیح نسبتا زیبا میشه رو انتخاب کنم .
    حالا شاید خیلی ها بگن اگه ازدواج کرده بودی الآن دلزده شده بودی دنبال یه شلوار دیگه بودی، ولی واقعا من این طور نیستم و اگر چنین رابطه ای رو شروع کنم به شدت خودم رو توش هم متعهد میدونم و هم تلاش میکنم عمقی رو بهش بدم که ظواهرش به اون رابطه آسیب نزنه اگر تازه توی ظواهرش نقصی احساس کنم.

    تازه من اون موقع موسیقی تدریس میکردم و دخترای خوشکل ترگل ورگل زیاد به چشمم میخورد، دخترایی که خیلی زود میخواستن صمیمی بشن و من اصلا راه نمیدادم و واقعا هیچ کدوم هم به دل نمی نشست جز یکی دو مورد که سنگین و باوقار برخورد میکردن منظورم از به دل نشستن هم این نیست که میرفتم تو نخ قیافه و .... بیشتر منظورم این هست که از رفتارشون خوشم میومد

    نقل قول نوشته اصلی توسط maedeh120 نمایش پست ها
    من خودم به شخص هرچی پسر خوشگل دیدم دست تو دست یه دختر با چهره کاااااااااااملا معمولی بوده ......
    خدا شانس بده
    دقت کردین این مورد توی پسرای زیر بیست و سه چهارسال اتفاق میفته ،چون هنوز سخت پسند نشدن و البته یه چیزای دیگه که دیگه حوصله تایپشو ندارم واقعا ببخشید شرمنده!!!

  17. 2 کاربر از پست مفید hamed-kr تشکرکرده اند .

    *shamim* (سه شنبه 25 شهریور 93), پونیو (سه شنبه 25 شهریور 93)

  18. #50
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 10 مهر 93 [ 15:50]
    تاریخ عضویت
    1392-10-11
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    580
    سطح
    11
    Points: 580, Level: 11
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    59

    تشکرشده 37 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    میدونم چی میگی، گاهی اوقات واسطه ها از خود خانواده پسره بیشتر رو آدم فشار میارن.

    وجهه خوبی نداره، منظورت اینه که خانواده پسره فکر میکنن بهشون توهین شده؟ و خانواده خودت ممکنه تحقیر بشن؟

    شمیم جان انگار ذهنت خیلی آشفته ست. اول گفتی سر اینکه قیافه ت بی نقص نیست نگرانی و اینکه میترسی بدون قیافه فوق العاده زیبا خوشبخت نشی. بعد (اگه تاپیک رو اشتباهی نگرفته باشم) گفتی یکی هست که به نظرت از نظر همه چی برات ایده آله و میخوای جذبش کنی و... الآن هم داری بخاطر این خواستگاری که رد کردی خودتو عذاب میدی.

    به نظرم یه خورده به خودت وقت بده تا از این آشفتگی خارج شی. بذار اعصابت آروم شه، وقتی زمان کافی بگذره ، نگاه آدم به تجربیاتش (اشتباه و شکست یا موفقیت) 120 درجه تغییر میکنه. نه که مثلا خوشحال باشه از اشتباهش، با عذاب کمتر و دید منطقی تری درمورد رفتار خودش قضاوت میکنه.

    اگه از علاقه پسره مطمئنی و با یه واسطه دیگه باهاش در میون بذار. من اگه جای تو بودم خوشم نمیومد خانواده پسره بفهمن که پشیمون شدم. یعنی اگه واسطه واقعا آدم رازنگهداری بود می رفتم باهاش حرف میزدم(یا یه واسطه مورد اعتماد پیدا میکردم). که قضیه اینطور به نظر نیاد که مثلا : برگردین، بهتر از شما پیدا نمیکنیم. اینجوری باشه که: حالا بیاین، دوباره میخوایم بررسی کنیم:) (آی ملت،پررو هم خودتونین )

    شایدم واقعا اون آقا مناسب شما نبوده و الآن بخاطر فشار روانی اینقدر داری بهش فکر میکنی. به نظر من اینکه آدم فقط بخاطر ظاهر یه خواستگار رو رد کنه زیاد درست نیست، ولی به قول پونیو تناسب ظاهری زن و شوهر هم مهمه.

  19. 3 کاربر از پست مفید یاس آبی تشکرکرده اند .

    *shamim* (سه شنبه 25 شهریور 93), پونیو (سه شنبه 25 شهریور 93), نسیم22 (دوشنبه 24 شهریور 93)


 
صفحه 5 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از خودم راضی نیستم
    توسط zzzz در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 اردیبهشت 94, 13:23
  2. انتقاد پذیر نیستم و از این مسئله رنج میبرم.
    توسط sadat71 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 اردیبهشت 94, 20:29
  3. خبر خوش : خدا را شکر من دیگه افسرده و ناراحت نیستم من خوب شدم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 19 دی 93, 13:06
  4. برای شوهرم،هیچی نیستم.
    توسط انتها در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 آذر 93, 22:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.