نه متن نوشتن رو بیخیال باید حضوری ببینیش به یه بهونه ای بیارتش خونه و ازش بخا1فرصت دیگه به همدیگه بدین دیدن همدیگه از نزدیک خیلی تاثیرگذارتره
مطمئنی پای کس دیگه ای وسط نیست چون اختلافاتتون تا جاییکه گفتی زیاد جدی نبود بیشتر انگار منتظر دعوا و جدایی بود یا شبیه کل کل بچه بازی میمونه








علاقه مندی ها (Bookmarks)