:d اره از موبایل اینطوری بود واسه منم
تشکرشده 7,555 در 2,378 پست
:d اره از موبایل اینطوری بود واسه منم
ammin (یکشنبه 23 شهریور 93), khaleghezey (یکشنبه 23 شهریور 93), paiize (یکشنبه 23 شهریور 93)
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
نمیدونم مینوش چراتوی کل کل خونه شبیه فرهنگ مینویسه...خخخخخخ
به قول شیدا تلگراف میزنی ها...
نکنه هنوزهم حرفت نمیاد...یادته اومدی چه جنجالی به پا کردی دختر؟؟آخرسرهم رفتی وهیچ خبری ازت نشد
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
ammin (یکشنبه 23 شهریور 93), khaleghezey (یکشنبه 23 شهریور 93), meinoush (یکشنبه 23 شهریور 93), terme00 (یکشنبه 23 شهریور 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 23 شهریور 93)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
باختیم که!ولی بهتر،اگر می بردیم 3 1 امتیازی می شدیم،نهضیش می زد تیمو کنفه یکن می کرد.
فردا لهستان می باخه ما هم 15امتیازی صعود می کنیم.
اینم به خاطر دختربی خیال که احساس تهنایی نکنه.
به قول خواننده،من مانده ام تک و تنهااااا تنه تنها تتنها
ویرایش توسط فرهنگ 27 : یکشنبه 23 شهریور 93 در ساعت 01:38
ammin (یکشنبه 23 شهریور 93), khaleghezey (یکشنبه 23 شهریور 93), paiize (یکشنبه 23 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 23 شهریور 93), دختر بیخیال (یکشنبه 23 شهریور 93)
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
ammin (یکشنبه 23 شهریور 93), khaleghezey (یکشنبه 23 شهریور 93), paiize (یکشنبه 23 شهریور 93), terme00 (یکشنبه 23 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 23 شهریور 93)
تشکرشده 1,769 در 422 پست
من فرار می کنم یا شما که اکانتتو شارژ نمیکنی ؟؟ من مجبور بودم به این سفر برم اما شما بخاطر اینکه کم آوردی میخوای شارژ نکنی
- - - Updated - - -
چقدر دل پر هست
- - - Updated - - -
پاییزه جان مشکل از browser هستش ... من chrome نصب کردم دیگه این مشکل رو نداره
و در آخر تشکر میکنم از کلیه دوستان سروران بالاخص جمعیت نسوان که در گرداندن پرچم ما را یاری نموده و همچنین از دختر بی خیال که از این موقعیت سو استفاده نکرده ....
خیالتون راحت پرچممون هم چنان بالاست
آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همین جاست بخند
دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...
ویرایش توسط terme00 : یکشنبه 23 شهریور 93 در ساعت 09:59
khaleghezey (یکشنبه 23 شهریور 93), m.reza91 (یکشنبه 23 شهریور 93), paiize (یکشنبه 23 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 23 شهریور 93), دختر بیخیال (یکشنبه 23 شهریور 93)
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
ammin (یکشنبه 23 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 23 شهریور 93), دختر بیخیال (یکشنبه 23 شهریور 93)
تشکرشده 1,769 در 422 پست
ammin (یکشنبه 23 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 23 شهریور 93), دختر بیخیال (یکشنبه 23 شهریور 93)
تشکرشده 6,549 در 1,838 پست
پسرا نه یارمیخان نه پرچم نه شلوغش میکنن. شما جماعت نسوان فعلابریدمشکلاتتون باسوسک ومورچه ها حل کنید یه پیشنهاد عالی دارم با جرأت مندی برید سنگهاتونو باهاشون واکنیدشاید دست ازسرتون بر داشتن
- - - Updated - - -
پسرا نه یارمیخان نه پرچم نه شلوغش میکنن. شما جماعت نسوان فعلابریدمشکلاتتون باسوسک ومورچه ها حل کنید یه پیشنهاد عالی دارم با جرأت مندی برید سنگهاتونو باهاشون واکنیدشاید دست ازسرتون بر داشتن![]()
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
khaleghezey (یکشنبه 23 شهریور 93), terme00 (یکشنبه 23 شهریور 93), دختر بیخیال (یکشنبه 23 شهریور 93)
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
صداااا گوفند میاد! خیلی هم نزدیکه، حتما یکی از همسایه ها میخواد بکششششش
گوسفند بیچارههه! !
آخه چرااااا تا هرکی از یه سفر زیارتی میاد، یا از بیمارستان میاد یا.... !! مردم میوفتن بجون گوسفندای بیچاره! ! دلشون نمیسوزه! !!
گناه دارن،آخههه! !! دل آدم براشون کباب میشه اینجوری بع بع میکنن
پ.ن : ترمه جون خوش اومدید، دیگه اجازه میفرمایین صلح ایجاد کنم، میترسم الان جنگ جهانی سوم و چهارم هم اتفاق بیوفته! !!! هااااا! از ما گفتن بود!
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
ویرایش توسط دختر بیخیال : یکشنبه 23 شهریور 93 در ساعت 14:01
khaleghezey (یکشنبه 23 شهریور 93), terme00 (یکشنبه 23 شهریور 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 23 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 23 شهریور 93)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
مگه خاله قزی تو گروه ما بود ؟
کی راه داده بود اصلا!
کاش از اول میدونستم بله همون بهتره برین سراغ تیم نیمه سوخته خودتون هرچند دیگه تیمی در کار نیست .
فک کنم به زودی همین یکی دونفر باقی مونده هم متواری بشن.
مردم چه دل نازک شدن تازگیاخاله قهر کرد رفت.یکی جلوشو بگیره ..
- - - Updated - - -
پسرا؟ ترمه منظورت کدوم پسراست ؟ من که نمیبینم..
پ.ن: شکلک ایجاد نمیشه .
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : یکشنبه 23 شهریور 93 در ساعت 19:13
khaleghezey (یکشنبه 23 شهریور 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)