به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 22
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط اسیر دل نمایش پست ها
    آخه مشکل اینجاست که چندوقت پیش از سر دلسوزی و برای اینکه دلش نشکنه بهش ابراز علاقه کردم. اونم زیاد!‏

    خب اشتباه کردین.

    دلسوزی و تا کجا و کی میخواین ادامه بدین؟ اصلا تا کی میتونین ادامه بدین؟
    اون دختر اگه بفهمه از روی دلسوزی بهشون ابراز علاقه کردین ، دیگه مثه قبل فکر نمیکنه شما یک پسر خیلی خوبی بودین! ! چون اینکار علنا یعنی بازی با احساسات یک دختر!!


    مگه شما نمیگین، آدم مذهبی هستین و وجود خدا رو در زندگیتون قبول دارین.
    خب پس لطفا با این دختر کامل قطع رابطه کنین و از روی دلسوزی هیچکار نکنین.

    شما هرچی بیشتر با این خانوم حرف بزنین ایشون به آینده بیشتر امیدوار میشه، با این زندگی ای هم که براتون تعریف کردن، اونم شما با شنیدن اینا پا پس نکشیدین، و بهشون تازه ابراز علاقه هم کردین !!! میدونین چه امید الکی ای بهشون دادین؟؟؟؟

    شما هرچه بیشتر این قضیه و بخواین طولش بدین، ایشون برای فراموش کردنتون بیشتر عذاب میکشن و آسیب میبینن! ! پس لطفا هیچکار نکنین!

    بهشون بگین علاقه ای به با ایشون بودن ندارین، و فکر میکنین اصلا هم کفو هم نیستین! و دیگه جوابشونو ندین.

    اینطوری راحتتر فراموش میکنن! سعی نکنین یک چهره خوب براشون تو ذهنشون بسازین! ! چون اینطوری مجبور میشین بیشتر باهاشون در ارتباط باشین و فراموش کردنتون هم سختر میشه.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  2. 2 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (پنجشنبه 20 شهریور 93), اسیر دل (چهارشنبه 19 شهریور 93)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 05 مهر 93 [ 20:01]
    تاریخ عضویت
    1393-6-18
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    146
    سطح
    2
    Points: 146, Level: 2
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    25

    تشکرشده 21 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام، امشب بهش گفتم فردا تصمیم قطعیمو می گیرم. احتمالا برای همیشه با هم خداحافظی می کنیم.
خیلی ناراحت شد، خیلی التماس کرد که بمونم. می گفت عین خواهر و برادر باشیم اما من قبول نکردم، بازم اصرار کرد گفت بلاکش کنم اما از گروهی که اونم توشه نرم. ولی من گفتم هم همدیگرو بلاک می کنیم و هم از گروه میرم.
خیلی خیلی خیلی ناراحت شد، التماسم کرد.
توروخدا کمکم کنین، من چیکار کنم؟ دلم براش می سوزه عذاب وجدان ولم نمی کنه. کاش همون روز اول بدون هیچ توضیحی بلاکش می کردم.
من عاشقش نیستم ولی دلم براش می سوزه. عذاب وجدان دارم.
کمک!
به نظرتون بهش بگم که از اول هیچ علاقه ای بهش نداشتم و فقط از سر دلسوزی بهش ابراز محبت کردم؟

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 اسفند 93 [ 12:44]
    تاریخ عضویت
    1391-9-09
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    1,710
    سطح
    24
    Points: 1,710, Level: 24
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 90
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 38 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    همون طور که مدیر گفتند شما هیچ مسئولیتی نسبت به ایشون ندارید ( به جز وظیفه انسانی )

    بهش بگید که نامزد کردید . اگه اون چیزی که میگه هست خودش سرد میشه اما اگه بازم اصرار کرد کاسه ای زیر نیم کاسه داره

    اگه بازم دلتون براش سوخت باید بگم که دلتون براش نمیسوزه بلکه وابسته شدید که خیلی اشتباهه

  5. 3 کاربر از پست مفید ali6594 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (پنجشنبه 20 شهریور 93), اسیر دل (پنجشنبه 20 شهریور 93), رزا (پنجشنبه 20 شهریور 93)

  6. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 05 مهر 93 [ 20:01]
    تاریخ عضویت
    1393-6-18
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    146
    سطح
    2
    Points: 146, Level: 2
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    25

    تشکرشده 21 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون از همه عزیزانی که راهنمایی کردن.
    امروز کلا از گروه لفت دادم و خودشم بلاک کردم اما خیلی سخت بود برام.
    باید بگم خیلی دلم براش سوخت، اگه اونم راضی به این کار بود اصلا ناراحت نبودم ولی چون اونجوری دیدمش که التماس می کرد بدجوری دلم براش کباب شد.
    نمی دونم شایدم من زیادی احساساتیم ولی یه راه حلی حرفی چیزی بگید که عذاب وجدانم تموم شه....
    راستش همش یه هفته این جریان طول کشید اما با خودم میگم کاش همون روز اول تمومش می کردم و اینقدر امیدوارش نمی کردم.....

  7. کاربر روبرو از پست مفید اسیر دل تشکرکرده است .

    ali6594 (پنجشنبه 20 شهریور 93)

  8. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 09 آبان 93 [ 11:04]
    تاریخ عضویت
    1393-6-19
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    111
    سطح
    2
    Points: 111, Level: 2
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 12 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    تحت هیچ شرایطی دیگه باهاش شروع نکن
    خیلی از ما تو رابطه هامون کات میکنیمو بعد مدتی دوباره شروع میکنیم من این مدلی زیاد دیدم
    واین اتفاق مسئله رو پیچیده تر میکنه
    دوباره احساساتی نشو همینطور منطقی عمل کن تا کمتر بهش اسیب برسه
    خودش به مرور زمان فراموشت میکنه

  9. 3 کاربر از پست مفید shamc تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 21 شهریور 93), saram (پنجشنبه 20 شهریور 93), اسیر دل (پنجشنبه 20 شهریور 93)

  10. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 05 مهر 93 [ 20:01]
    تاریخ عضویت
    1393-6-18
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    146
    سطح
    2
    Points: 146, Level: 2
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    25

    تشکرشده 21 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    الان بهم اس داد. گفت: (امیدورام هرجا هستی خوش باشی. بعضی وقتا یه حالی بپرسی بد نیست.) گفت: (هیچوقت تو قلبم بلاک نمیشی!) گفت: (هیچوقت خطتو عوض نکن. این تنها خواهشیه که ازت دارم)
    من اینا رو می شنوم دلم بیشتر آتیش می گیره. چون می فهمم هنوز تو فکرمه و داره از نبودم زجر می کشه. هنوز جوابشو ندادم. چی بهش بگم؟
    دوباره اس داده میگه: (از بلاک درم بیار قول شرف میدم حتی یه پی امم ندم)
    خدایا من چیکار کنم.....................
    ویرایش توسط اسیر دل : پنجشنبه 20 شهریور 93 در ساعت 20:09

  11. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 09 آبان 93 [ 11:04]
    تاریخ عضویت
    1393-6-19
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    111
    سطح
    2
    Points: 111, Level: 2
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 12 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    تحت هیچ شرایطی بر نگرد
    مطمئن باش اون بازم میاد سراغت....دوست من واسه اینکه دوست پسرش برگرده خودکشی کرد (با یک روز استراحت حالش خوب شد)اون اقا برنگشت و اون خانوم تونست فراموشش کنه چون از رفتنش مطمئن شد
    اگه از خودت مطمئن نیستی و ممکنه بازم جوابشو بدی سیم کارتتو عوض کن
    مشکل شما اون خانوم نیست مشکل خودتی
    بگرد و ریشه یابی کن مشکل کارت چیه؟شاید میترسی از دستش بدی شاید ته دلت هنوز دوست داری داشته باشیش نمیدونم
    تو که ادم مذهبی هستی اونو بسپارش به خدا
    خدا امانت دار خوبیه خیلی نگرانشی براش دعا کن و مطمئن باش خدا بنده هاشو رها نمیکنه خودش حواسش بهش هست
    به خدا اعتماد کن
    من یه دخترم و میدونم ما دختر ها به سختی عشقمونو فراموش میکنیم فقط بهش زمان بده انتظار نداشته باش یک شبه همه چی حل شه
    حتی ممکنه ماه ها شاید سال ها طول بکشه....
    هرچی رابطه بیشتر باشه جدایی براش سخت تر
    دیگه حرفی ندارم امیدوارم منطقی عمل کنی

  12. 4 کاربر از پست مفید shamc تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 21 شهریور 93), mohammad6599 (جمعه 21 شهریور 93), saram (پنجشنبه 20 شهریور 93), اسیر دل (پنجشنبه 20 شهریور 93)

  13. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 اردیبهشت 94 [ 17:49]
    تاریخ عضویت
    1391-10-06
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    2,439
    سطح
    29
    Points: 2,439, Level: 29
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    53

    تشکرشده 105 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    خواهش میکنم دیگه اصلا جوابشو نده. به هیچ عنوان. اگه میتونی سیم کارتتو عوض کن.شمارشو پیام هاشو پاک کنید. تحت هیچ شرایطی( احوالپرسی و ...)دوباره بهش پیام ندید.بذارید همه چی براش تموم شه.
    یه هفته زمان زیادی نیست.ادم تو یک هفته زیاد وابسته نمیشه راحت میتونه فراموش کنه. نذار بیش تر از این بهت وابسته شه.

  14. 2 کاربر از پست مفید saram تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 21 شهریور 93), اسیر دل (پنجشنبه 20 شهریور 93)

  15. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 95 [ 20:48]
    تاریخ عضویت
    1393-5-02
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    1,986
    سطح
    26
    Points: 1,986, Level: 26
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 20.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 29 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    خیلی برام جالبه که این جریان فقط یک هفته طول کشیده . من دو سال و نیم با یه دختر خانمی ارتباط اینترنتی داشتم ولی هیچ وقت اینجوری ابراز احساسات نکردیم .
    ببخشید که من آدم بد بینی هستم ولی فکر نمیکنی اگه انقدر بهت علاقه مند شده بود ،حداقل یک بار به جای چت یا اس ام اس بهت زنگ میزد ؟
    به نظر من نباید دیگه باهاش ارتباط داشته باشی ولی اگه انقدر عذاب وجدان داری یک بار با یه شماره ناشناس زنگ بزن ببین اصلا طرف دختره ؟ البته من اگه جای تو باشم این کارو هم انجام نمیدم . همینجوری به ذهنم رسید :(

  16. کاربر روبرو از پست مفید saeed.ms تشکرکرده است .

    اسیر دل (جمعه 21 شهریور 93)

  17. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 05 مهر 93 [ 20:01]
    تاریخ عضویت
    1393-6-18
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    146
    سطح
    2
    Points: 146, Level: 2
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    25

    تشکرشده 21 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام مجدد. به نظر خودمم حالا که تونستم تمومش کنم باید سعی کنم دوباره شروع نشه!
دختر بودنشو که مطمئنم، بخاطر یه سری مسائلی که در گروه بوجود اومده بود.
دلیل زنگ نزدنشم خودمم؛ چون میدونه مذهبی هستم تا حالا حتی اس هم نداده بود الانم چون بلاکش کردم اس داده که از لحن نوشتنشم معلومه با ترس فرستاده که مبادا من ناراحت بشم که چرا اس فرستاده! چه برسه به زنگ!!
خودمم زنگ نزنم بهتره چون حقیقتش من به خودم اطمینان ندارم می ترسم صداشو بشنوم این دفعه من عاشقش بشم.
به همین دلیل هم چون می دونستم ازدواجمون محاله حتی ازش نخواستم عکسشم نشونم بده!
    ویرایش توسط اسیر دل : جمعه 21 شهریور 93 در ساعت 01:47

  18. 2 کاربر از پست مفید اسیر دل تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 21 شهریور 93), saeed.ms (جمعه 21 شهریور 93)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.