سلام دختر بیخیال عزیز
خوبی؟
چندتا سوال دارم:
1- رشته ای که بهداشت و ازاد قبول شدی، دقیقا یکسان هستند؟
2- بهداشت بین الملل قبول شدی؟ و از لحاظ هزینه (بدون احتساب هزینه های مسکن و...) چه قدر با هم تفاوت دارد؟
3-در تهران فامیل یا اشنایی داری؟
4- این استادی که گفتی با خانمها پروژه نمی گیرند، استاد خود دانشگاه ازاد هستند دیگه؟ خب نمیشه اصلا بری پروژه ات را با اساتید دانشگاه دولتی برداری (نه اساتید ازاد) ؟
5- اگه از مبحث هزینه فاکتور بگیریم، چه قدر راغبی که بری تهران؟ یعنی دوری از خانواده چه قدر برات سخته؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)