سلام.منم دقيقا مشکل تو رو دارم.مثلا تهمتي که زن داييم چندسال پيش بهم زد و من حتي نتونستم بگم داره اشتباه ميکنه.به نظر من همون موقع حرفتو بزن چون بعدا تبديل به کينه ميشه چيزي که الان من دارم و حالم از داييم و زنش بهم ميخوره
سلام.منم دقيقا مشکل تو رو دارم.مثلا تهمتي که زن داييم چندسال پيش بهم زد و من حتي نتونستم بگم داره اشتباه ميکنه.به نظر من همون موقع حرفتو بزن چون بعدا تبديل به کينه ميشه چيزي که الان من دارم و حالم از داييم و زنش بهم ميخوره
Mohammad! (دوشنبه 24 شهریور 93), salehe92 (چهارشنبه 19 شهریور 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 19 شهریور 93), تیام (چهارشنبه 19 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 19 شهریور 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)