سلام
به عنوان کسی که دوستی اینترنتی رو تجربه کرده باید بگم که آدمها با اون چیزی که تو دنیای مجازی از خودشون نشون میدن خیلی فرق دارند . خود بنده برای جذب جنس مخالف از عکس یه بنده خدا واسه پروفایلم استفاده میکردم (خدا منو ببخشه ) . یا شعر های مختلف پست میذاشتم در صورتی که اصلا اهل شعر و ادبیات نیستم .
در ضمن این احتمال هم وجود داره که همه ی اینها سر کاری باشه . یه شوخی . از ما پسرها این کارها برمیاد (خودم این کارو انجام دادم)







)

علاقه مندی ها (Bookmarks)