به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 68
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 10 فروردین 98 [ 11:48]
    تاریخ عضویت
    1392-1-18
    نوشته ها
    96
    امتیاز
    5,259
    سطح
    46
    Points: 5,259, Level: 46
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    1,092

    تشکرشده 246 در 78 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بهار جان امیدوارم و دعا میکنم زودتر به یه نتیجه خوب برسی. به تلاشت ادامه بده و کم نیار.
    من همه تاپیکهای تو رو خط به خط خوندم و همیشه هم پیگیرم که در چه حالی. فقط باید بهت بگم:
    آفرین به همت و تلاشت. آفرین به شجاعتت. خیلی رشد کردی.

  2. 5 کاربر از پست مفید مهربونی... تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), کاغذ بی خط (سه شنبه 18 شهریور 93), آرام دل (دوشنبه 17 شهریور 93), بهار_68 (دوشنبه 17 شهریور 93), سوده 82 (سه شنبه 18 شهریور 93)

  3. #32
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    دوستای خوبم ممنون ازتون انشالا که مشکل همه حل بشه

    هردفعه برای دخترم یه چیزی میگیرم البته همیشه میمونم که چی بگیرم دفعه قبل از باباش پرسیدم گفت من نمیدونم چی داره چی نداره منم براش یه کیف خریدم
    ایندفعه هم براش یه عروسک گرفتم که اگه آوردش بهش بدم

    اتفاقا خودم هم میخواستم برای شوهرم کادو بگیرم ولی بدون مناسبت؟ ؟!؟!
    چی بگیرم؟؟؟
    فکر میکنید قبول کنه؟؟(دفعه قبل بستنی خریدم با ناز خورد تازه دادم بچه بده به باباش )

    ================================================== ===========

    اسم گذاشتن رو بقیه یا برچسب زدن بهشون کار اشتباهیه ولی من فکر میکنم مادرشوهرم یه آدم عقده ای باشه که دوست داره همیشه برتر و بالاتر از همه باشه

    من نرم سرکار که پول نداشته باشم لباس گرون بخرم تا او بهم فخر بفروشه
    پز ادکلن 300هزارتومنی و پالتو گرون قیمتشو بده

    اگه لباس میخواهم به او بگم که او برام بخره و تا ابد منتشو بذتره رو سرم مثل پالتویی که دو سال پیش با پول شوهرم برام خرید

    اینایی که میگم خیال نیست اتفاق افتاده
    تمام سختی دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد خدایا میدانم که میبینی!
    ویرایش توسط بهار_68 : دوشنبه 17 شهریور 93 در ساعت 15:32

  4. 2 کاربر از پست مفید بهار_68 تشکرکرده اند .

    کاغذ بی خط (سه شنبه 18 شهریور 93), سوده 82 (سه شنبه 18 شهریور 93)

  5. #33
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 آذر 94 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1392-8-09
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    2,683
    سطح
    31
    Points: 2,683, Level: 31
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,932

    تشکرشده 348 در 164 پست

    Rep Power
    35
    Array
    بهار جانم آفرین...

  6. کاربر روبرو از پست مفید کاغذ بی خط تشکرکرده است .

    بهار_68 (سه شنبه 18 شهریور 93)

  7. #34
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    هر دم از این باغ بری میرسد

    شوهرم اظهارنامه داده که به تهران منتقل شده و آدرس جدید داده
    حالا چیکار کنم؟؟؟

    تازه داشت انتقالم به شمال جور میشد حالا رفته تهران ای خداااااا


    حالا موندم چیکار کنم؟!
    تمام سختی دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد خدایا میدانم که میبینی!

  8. کاربر روبرو از پست مفید بهار_68 تشکرکرده است .

    khaleghezey (سه شنبه 18 شهریور 93)

  9. #35
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار_68 نمایش پست ها
    هر دم از این باغ بری میرسد

    شوهرم اظهارنامه داده که به تهران منتقل شده و آدرس جدید داده
    حالا چیکار کنم؟؟؟

    تازه داشت انتقالم به شمال جور میشد حالا رفته تهران ای خداااااا


    حالا موندم چیکار کنم؟!
    الان کارتون تهرانه ؟ یا باید یک انتقالی هم برای تهران بگیرین؟

    نمیشه برین دادگاه و بگین این که نمیشه چرا اینقدر دیر اعلام شده انتقالی من برای شمال جور شده بود؟
    دادگاه که قبول کردن مشکل شما بخاطر کار شما نبوده بخآطر پاره ای مسایل دیگه بوده.

    من که همش منتظرم یک پست بزنی بگی بالاخره مشکلمون حل شده الان سه تایی باهم داریم میریم پارک:)

    امیدوارم هرچه زودتر همچین پستی و بتونی بزنی.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  10. #36
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    نه من تو شهرستان هستم تازه داشت انتقالیم به شمال جور میشد مدیر خودمون موافقت کرده بود ولی مدیر شمال قبول نکرد تا رفتم باهاش صحبت کردم و شفاها قبول کرد الانم داره روند اداری طی میشه( استعلام از حراست و اینجورکارا)

    حالا اون انتقالی گرفته برای تهران نمیدونم چطوری به این زودی و با این سرعت موافقت کردن اصلن شاید هم یه بازی باشه یعنی الکی گفته من دارم میرم تهران و لی درعمل نرفته باشه

    باید یه جوری مطمئن شم که او واقعا رفته تهران یا نه

    ظهر نیم ساعت مرخصی گرفتم رفتم به قاضی گفتم گفت لایحه بذار رو پرونده و من پرونده تمکین رو مختومه میکنم

    داره بازیم میده همونطور که خودش گفته انقدر اذیتم میکنه که کم بیارم و برای طلاق توافقی راضی شم

    - - - Updated - - -

    دختر بیخیال دادگاه قبول نکرد که مشکل بخاطر کار نبوده ولی شاید تو تجدید نظر قبول کنن که او داره اذیت میکنه چون تو لایحه دفاعیم نوشته بودم که او بارها گفته که اگه انتقالی بگیری بیای شمال باز من انتقالی میگیرم میرم یه شهر دیگه
    تمام سختی دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد خدایا میدانم که میبینی!

  11. کاربر روبرو از پست مفید بهار_68 تشکرکرده است .

    khaleghezey (سه شنبه 18 شهریور 93)

  12. #37
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    واقعا نمیشه چیزی گفت، موضوع خیلی حساسیه!
    از یک طرف معلوم نیست شوهرتون چی میخواین! والا من هرچی پست های شما بیشتر پیش میره گیج تر میشم. کاش تعیین میکردن موضعش ون چیه تا آدم بر اون اساس راهکار ارایه میداد.

    از یک طرف معلوم نیست که بشما بگیم کارتونو ول کنین برین سراغ همسرتون، خب همسرتون قبول کنن و شما رو بپذیرن و زندگی با آرامشی و بتونین دوباره از نو شروع کنین.ممکنه نپذیرن شمارو و شما هم کارتون و از دست بدین هم زندگیتونو.

    از طرفی هم ممکنه اگه کارتون و رها کردین همسرتون دست از لجبازی بردارن و راضی به ادامه و ترمیم زندگی بشن.

    بنظرم برای مشکل جدیدتون، با مدیر همدردی مشورت کنین بهتر باشه.ایشون بهتر میتونن راهنماییتون کنن.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  13. کاربر روبرو از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده است .

    بهار_68 (سه شنبه 18 شهریور 93)

  14. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 28 مهر 97 [ 00:58]
    تاریخ عضویت
    1393-2-06
    نوشته ها
    149
    امتیاز
    4,960
    سطح
    45
    Points: 4,960, Level: 45
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 190
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    143

    تشکرشده 263 در 86 پست

    Rep Power
    28
    Array
    بهار جان منم گیج شدم ... فکر می کردم همین روزاست که مشکلت حل بشه.

    نا امید نشو عزیزم ,انشاالله هر چی خیر برات رقم بخوره.

    ببخشید بهار جان اینجا سوال میپرسم نتونستم برات پیام خصوصی ارسال کنم.. اگر اشتباه نکنم تو یکی از تاپیکهات خوندم که گفتی برای نفقه 6ماه زندان برای شوهرت حکم دادن , میشه برام توضیح بدی که چطور این حکمو دادن? چند وقت نفقه نداده بود , حکم زندان قطعی هست یا اگه پول نفقه رو بده دیگه زندان نمیره?

    اگه اشتباه کردم ببخشید ولی فکر میکنم یه همچین چیزی تو تاپیکت خوندم

  15. #39
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sama_t نمایش پست ها
    بهار جان منم گیج شدم ... فکر می کردم همین روزاست که مشکلت حل بشه.

    نا امید نشو عزیزم ,انشاالله هر چی خیر برات رقم بخوره.

    ببخشید بهار جان اینجا سوال میپرسم نتنونستم برات پیام خصوصی ارسال کنم.. اگر اشتباه نکنم تو یکی از تاپیکهات خوندم که گفتی برای نفقه 6ماه زندان برای شوهرت حکم دادن , میشه برام توضیح بدی که چطور این حکمو دادن? چند وقت نفقه نداده بود , حکم زندان قطعی هست یا اگه پول نفقه رو بده دیگه زندان نمیره?

    اگه اشتباه کردم ببخشید ولی فکر میکنم یه همچین چیزی تو تاپیکت خوندم

    سما جان پیشنهادم اینه که اگه قصد طلاق نداری راه دادگاه رو نرو چون دادگاه آدمو میندازه تو لجبازی

    ولی برای سوالت اگه تو این مدت که همسرت خونه نبوده هیچ پولی به حسابت واریز نکرده میتونی شکایت کیفری ترک انفاق بدی(شکایت کیفری با دادخواست حقوقی نفقه فرق داره)

    فردا اشتراک میگیرم تو پیام خصوصی بیشتر توضیح میدم
    تمام سختی دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد خدایا میدانم که میبینی!

  16. 2 کاربر از پست مفید بهار_68 تشکرکرده اند .

    sama_t (چهارشنبه 19 شهریور 93), شیدا. (سه شنبه 18 شهریور 93)

  17. #40
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار_68 نمایش پست ها
    اگه قصد طلاق نداری راه دادگاه رو نرو چون دادگاه آدمو میندازه تو لجبازی

    بهار جان ! با چه بهایی به این تجربه رسیدی؟
    فکر نمی کنی خیلی هزینه گزافی پرداخت کردی تا به این نتیجه برسی از جمله خراب شدن روح و روان و آرامشت ، دوری از فرزند و آبروریزی و ...
    درحالیکه توی مشاوره ها بارها به شما گفته شد توی پله های دادگاه خوشبختی و آرامش را تقسیم نمی کنند

    اما افسوس که شما اصلا به مشاوره ها توجهی نداری

    اصلا هدفت از زندگی ات چی هست ؟ هدفت از دادگاه رفتن چی هست؟ از شکایت کردن ، از به اجرا گذاشتن مهریه و اعتراض برای کم بودن قسط مهریه و ...

    به غیر از رسیدن به طلاق ،که خودتون هم بهش اذعان دارید خواهان چه چیز دیگری هستید؟

    >>> اگر دنبال حق و حقوقت هستی ، به دور از احساسات از یک قرون حقت هم نگذر

    >>> اگر به دنبال ادب کردن شوهرت هستی ، بدان که شما نه مادرش هستی و نه پدرش ، با قانون و دادگاه و اعمال زور نمیشه شوهرت رو ادب کنی .

    >>> اگر هم دنبال وصل کردن زندگی ات هستی ، راه را داری اشتباه می روی

    به غیر از این موارد من دیگه چیز دیگه ای به ذهنم نمی رسه ، مگر لج و لج بازی .... لج و لج بازی هم انتهایی نداره ، یه آدم لجوج هیچ وقت آرام نمی گیره و همیشه از همه چی شاکی هست و نتیجه اعمال و رفتارش رو به آسمان و زمین ربط می دهد

  18. 8 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 20 شهریور 93), meinoush (چهارشنبه 19 شهریور 93), sama_t (چهارشنبه 19 شهریور 93), میشل (چهارشنبه 19 شهریور 93), مقیمی (چهارشنبه 19 شهریور 93), سوده 82 (چهارشنبه 19 شهریور 93), سلیمانی (چهارشنبه 19 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 19 شهریور 93)


 
صفحه 4 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آيا طلاق بهترين راه حل براي من هست؟
    توسط darya.f در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 79
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 مرداد 91, 16:33
  2. چطور دو نام کاربری مشابه ممکن است؟!
    توسط هستی در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 تیر 91, 16:24
  3. من نذاشتم یا خدا نخواست؟ درد های درونم رو چطور درمان کنم؟
    توسط sarshar در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 05 فروردین 91, 00:41
  4. X:X اندازه قلب شما چقدر است؟
    توسط فرشته مهربان در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 29 بهمن 90, 17:12
  5. کمک کردن به دیگران وظیفه ی ماست؟!
    توسط چشم بارانی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 آذر 89, 15:57

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.