به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 48

Threaded View

  1. #27
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 دی 93 [ 18:45]
    تاریخ عضویت
    1393-2-07
    نوشته ها
    300
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsSocial3 months registered
    تشکرها
    806

    تشکرشده 750 در 251 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    0
    Array
    من چند سال پیش دختری رو می خواستم که 7 سال ازم بزرگتر بود.بی نهایت پخته و بسیار خانوم و متفاوت.
    من 21 بودم اون 28.
    ارشد روانشناسی بود.
    سر پایان نامه اش که به موسیقی مربوط بود با هم آشنا شدیم و علاقه مند شدیم.
    تا چند ماه اسمش از زبونم نمی رفت که مادرم برام وقت مشاوره گرفت.
    مشاور من توضیحات خیلی زیاد و جامعی داد دستش درد نکنه.
    اما عمیق ترین جمله اش این بود که وقتی تو می تونی تو سن 30 سالگی یه دختر پخته ی 27 ساله رو تو آغوشت داشته باشی واسه چی باید یه زن 37 ساله تو آغوشت باشه.
    دیدم واقعا راست می گه.
    جدایی واسه اون هم سخت بود و خیلی اصرار می کرد بمونم اما به هر حال تصمیم درست جدایی بود.
    الان هم من هم خودش از تصمیمون راضی هستیم.
    حالا اگه باز توضیح دیگه ای خواستین می گم بهتون.
    ویرایش توسط pasta : جمعه 14 شهریور 93 در ساعت 22:33

  2. 2 کاربر از پست مفید pasta تشکرکرده اند .

    setareh 1390 (شنبه 15 شهریور 93), شیدا. (شنبه 15 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. صبر کردن برای بهبود اوضاع مالی پسر؟؟
    توسط sara.bahari در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 00:10
  2. رابطه ی پسر 18 ساله با دختر 5 سال بزرگ تر برقرار میشه؟؟
    توسط mehrdad95 در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 19 خرداد 91, 01:28
  3. +چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟
    توسط setare_tk در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 17 تیر 89, 16:18
  4. چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟
    توسط setare_tk در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 اردیبهشت 87, 11:52

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.