من چند سال پیش دختری رو می خواستم که 7 سال ازم بزرگتر بود.بی نهایت پخته و بسیار خانوم و متفاوت.
من 21 بودم اون 28.
ارشد روانشناسی بود.
سر پایان نامه اش که به موسیقی مربوط بود با هم آشنا شدیم و علاقه مند شدیم.
تا چند ماه اسمش از زبونم نمی رفت که مادرم برام وقت مشاوره گرفت.
مشاور من توضیحات خیلی زیاد و جامعی داد دستش درد نکنه.
اما عمیق ترین جمله اش این بود که وقتی تو می تونی تو سن 30 سالگی یه دختر پخته ی 27 ساله رو تو آغوشت داشته باشی واسه چی باید یه زن 37 ساله تو آغوشت باشه.
دیدم واقعا راست می گه.
جدایی واسه اون هم سخت بود و خیلی اصرار می کرد بمونم اما به هر حال تصمیم درست جدایی بود.
الان هم من هم خودش از تصمیمون راضی هستیم.
حالا اگه باز توضیح دیگه ای خواستین می گم بهتون.








علاقه مندی ها (Bookmarks)