به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 47

Threaded View

  1. #38
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array

    Brick

    نقل قول نوشته اصلی توسط setareh 1390 نمایش پست ها
    سلام به همه دوستان و صاحب تاپیک.من نمیخواستم تو این تاپیک شرکت کنم ولی گفتم شاید حرفام به درد بقیه خورد.
    اولا نسبت به احادیثی که کاربر عتیقه مطرح کردن احادیث مربوط به مهریه دقیقا درست بود و بارها در کتاب مرجع شیعه تکرار شدن و دلیل علمی و امروزیشون همونی هست که همه شاهدشیم که باعث ایجاد اختلاف در خانواده ها میشه.ولی بعضی از احادیث رو از کتاب های مرجع اهل سنت گفته بودید مثل ناقص العقلی خانم ها و ناقص و ایمانی خانم ها با عرض پوزش باید بگم اول یه سرچ تو اینترنت بکنید بعد متوجه خواهید شد که این احادیث به احتمال 80 درصد از احادیث جعلی زمان امامان معصوم هستند که حاکمان وقت مسابقه ی حدیث در بین مردم راه انداخته بودند.و سخنی از حضرت محمد هست که فرمودند اگر حدیثی از من یا اهل بیتم بیان شده بود و شباهتی به ایه های قران نداشت کذب است.
    لطف می کنید بگید کدوم ایه ی قران گفته زنان در عقل و ایمان ناقصند؟؟؟ اگر زنان در زمان عادت ماهانه نمیتونن نماز بخونن و روزه بگیرند از این جهت هست که در زمان عادت ماهانه بدن بانوان بسیار ضعیف میشه و حتی خیلی از پزشکان توصیه میکنند در این دوران خیلی استراحت کنند و به خاطر پاره ای از مسائل زیاد سرپا ایستادن بانوان باعث میشه خون کمتر به مغز برسه و امکان بیهوشی یا حتی مورد بدتری هم به وجود میاد به خاطر همین دلیل علمی هست که خداوند بزرگ دستور داده در این دوران زنان نماز نخونند و روزه نگیرند.مطمئنن خداوند هیچ وقت علاقه ای نداشته که بنده ای به جسم خودش به هر دلیلی اسیب برسونه.
    در مورد حدیثی که گفتید که ای زنان مردان بهشت و دوزخ شمایند.دقیقا درسته از این جهت که اگر زنی با کمک سیاست های زنانه و سخن لطیف بتونه همسرش رو رام کنه مطمئنن زندگی خوبی خواهد داشت و هم باعث میشه همسرش کمتر به گناه بیوفته در کنار اون خودش هم به سمت گناه کشیده نمیشه و اینها همه باعث رفتن به بهشته و بالعکسش باعث رفتن به جهنم.
    کاربر عتیقه لطف کنید بعدا در گذاشتن احادیث به جعلی بودن یا نبودن حدیث دقت کنید و در صورت جعلی نبودن دلایل علمی حدیث رو هم توضیح بدید البته اگه بلدید.

    سلام ستاره جان

    خوبی؟

    ببین قبلا یه آقایی هم توی تالار بودند و می گفتند زن ناقص العقله و دلیل میاوردن و مثلا چرا پیامبر نشده و...

    بعد من تو این زمینه ها خیلی مطالعه داشتم.و باهاش خیلی بحث می کردم بعضی هایش را براشون نوشتم. پست ها را می نویسم.خواستی بخون.فعلا این دو تا پست یادم میاد:

    #41 در مورد سخن امام علی درنهج البلاغه.
    #44 در مورد پیامبر نبودن زنان.

    به نظرماین مطالب دینی حتما باید درست نگاه بشه و در جای خودش وگرنه تاثیر عکس می ذارن. ما یه سری شبهات داریم. یه سری محکمات. تو شبهات خیلی چیزها در نظر دادن دخیله. و غالبا نظرات کاملا متفاوتی داده میشه.



    اما اگر واقعی تو اسلام نگاه بشه خدا ارزش خیلی بیشتری به زن داده تا مرد!!!


    - - - Updated - - -
    مرحوم دکتر علی شریعتی می گوید: اگر می خواهی تفکری را خراب کنی، از آن بد دفاع کن
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه
    ویرایش توسط مصباح الهدی : جمعه 14 شهریور 93 در ساعت 02:40

  2. 3 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 15 شهریور 93), m.reza91 (جمعه 14 شهریور 93), setareh 1390 (جمعه 14 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بی نهایت تنبل و بی تحرک هستم
    توسط nahid2 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 فروردین 96, 05:33
  2. ماموریت طولانی همسرم و وابستگی من به او
    توسط رنیا در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 03 تیر 91, 16:44
  3. اهمیت ظاهر خواستگار
    توسط نازنین:) در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 مرداد 90, 01:54
  4. استقلال قهرمان قهرمانیت مبارک
    توسط محمدابراهیمی در انجمن معارف و مناسبت ها
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 87, 18:54

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.