به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 47

Threaded View

  1. #3
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود بانو

    والا با این شرایطی که شما گذاشتی والا اگه من جایی میرفتم خواستگاری توی مجردی تک دختر باشه مدرک دکتری حقوق ماهی 5میلیون باباش کارخانه دار دختر فوق العاده زیبا و قد بلند و رشید باشه با اخلاق باشه باباشم یه واحد اپارتمان بندازه پشت قبالش بازم نمیگرفتمش!!!

    همینجوریشم ما مردها باید تن و بدنمون بلرزه واسه مهریه دیگه شما لطفا بیشترش نکن
    اگه قبول میکرد جدی میگم من یکی بهش شک میکردم که آدم سالمی باشه.

    اگه میبینی خوبه برو پیش یه مشاور خوب دوتایی برید و نگرانی هایی که داری با کمک مشاور و صحبت باهمدیگه حل کنید.البته اگه پسر خوبیه و خانوادش خوبه.
    اینم از الان بگم اگر واقعا داری جدی میگی و شرایطت اینجوری برای خواستگارت مد نظرت کلا فکر کنم باید تا اخر عمرت توی منزل پدرت بمانی مگر اینکه بروید و خارج از ایران ازدواج کنید که اونجا هم بعید میدونم این شرایط را قبول داشته باشند

    خدایی یعنی شما علاوه بر این شرایط درخواست مهریه هم داشتی؟ نوشتید به شما علاقه داره و ابراز میکنه دلیلی نداره که چون به شما ابراز علاقه میکنه هر شرایطی شما داشته باشی قبول کنه و در آخر در مورد این جمله شما

    میدونم رسم نیست حق حضانت یا حق طلاق رو بگیند ولی منطقیه دیگه همه دنیا زن این حق ها رو داره چرا اینجا من نداشته باشم؟
    خوب شما پس برید همه دنیا ازدواج کنید و منتظر خواستگار باشید.شما بیشتر میخواید مامله کنید تا اینکه بخواهید ازدواج کنید.
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
    ویرایش توسط khaleghezey : چهارشنبه 12 شهریور 93 در ساعت 10:59

  2. 10 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    ali6594 (پنجشنبه 13 شهریور 93), Amir_23 (چهارشنبه 12 شهریور 93), anoosh (چهارشنبه 12 شهریور 93), فرهنگ 27 (جمعه 14 شهریور 93), واحد (پنجشنبه 13 شهریور 93), معاون کلانتر (چهارشنبه 12 شهریور 93), آونگ (چهارشنبه 12 شهریور 93), بالهای صداقت (جمعه 14 شهریور 93), خیال تو (پنجشنبه 13 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 12 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بی نهایت تنبل و بی تحرک هستم
    توسط nahid2 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 فروردین 96, 05:33
  2. ماموریت طولانی همسرم و وابستگی من به او
    توسط رنیا در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 03 تیر 91, 16:44
  3. اهمیت ظاهر خواستگار
    توسط نازنین:) در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 مرداد 90, 01:54
  4. استقلال قهرمان قهرمانیت مبارک
    توسط محمدابراهیمی در انجمن معارف و مناسبت ها
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 87, 18:54

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.