[سلام عزیزم راستش وقتی مطلبتو خوندم خیلی ناراحت شدم واقعا این آقابیون چطور به خودشون اجازه میدن اینقد راحت همسرشونو کتک بزننبنظرمن تو باید یکم سفت و محکم باشی یعنی زود اشتی نکنی با 4 تا گلمه عاشقانه همسرت
. چون اون عادت میکنه به این کارش ومیدونه که بعدش میتونه راحت دل شما رو به دست بیاره اون باید بفهمه کارش شما محبت تو نسبت به خانوادش و خودش دریغ نکن و لی سعی کن یکم باهاش سرد برخورد کنی تا بفهمه نباید این کارو تکرار کنه تا محبت بکن خیلی هم بیشتر بزار اون شرمنده بشه







بنظرمن تو باید یکم سفت و محکم باشی یعنی زود اشتی نکنی با 4 تا گلمه عاشقانه همسرت

علاقه مندی ها (Bookmarks)