دوست عزیز، پاک بودن رو چه معنا می کنی؟ آیا کسی که رابطه داشته پاک نیست و باید اون رو هرزه نامید؟ من قصد توجیح ندارم. بدون شک اینگونه ارتباطات از لحاظ رانشناسی آسیب زننده ست اما بیشتر آسیب رو ما هستیم که به این افراد می زنیم با برچسب هرزه چسباندن.
ذهن های هرز بیشتر از تن های هرز هستند، هر دختری که بکارت داره یا هر پسری که رابطه نداشته لزوما آدم سالم و یا مناسبی برای ازدواج نیست. چه بسیارند کسانی که در ذهنشون با خیال هزاران نفر خوابیده اند.
پاکی و ناپاگی آدم ها رو فقط خودشون تعیین می کنند. هر کسی خودش از شرایط زندگی و روحی خودش آگاهه.
کاش کمی حس همزادپنداری داشتیم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)