درود بانو
خدا بیامرزه پدرتو این روز پنج شنبه ای یه فاتحه هم بخونیم برسه به مرده هامون
خیلی خوش شانسی مادر و داداشای خوبی داری خدا خیلی دوست داره دختر 
معیارهایی که داری عالیه با توجه به سنی که دارید ولی خیلی پخته با موضوع ازدواج برخورد میکنید 
ولی
1.سعی کن انعطاف پذیری خودتو بالا ببری بزار یه روش خوب بهت یاد بدم یه جدول درست کن خصوصیاتی که دوست داری را بنویس از 1تا مثلا 10 جلوش نمره بزار از از یک (ضعیف)تا نمره 5(خیلی عالی) و نمره بده اینجوری نتیجه کلی میگیری از وضعیت خواستگارت
و شماره 2 در مورد خصوصیاتی که گفتی:
مدیریت و غرور: از مردهایی که میتونن بدون هیچ تنشی زندگی رو مدیریت کنن خوشم میاد.شاید خنده دار باشه ولی
از مردهایی که مغرورند خوشم میاد.
در مورد غرور تایپیک بانو فرشته مهربان را بخوان
http://www.hamdardi.net/thread-33272.html
لطفا در این مورد اعتدال را نگهدا نه جلف باشه نه مغرور این یه مورد خطرناکه احتمال داره یه خواستگار خوب و مهربون و بااخلاق را رد کنید بخاطر اینکه مثلااز دستش در رفت یه ابراز علاقه کوچیک کرد توی مراحل خواستگاری لطفا این مورد را معتدل کنید افراطی نباش
معیارهای دیگت خیلی خوبه فقط اعتدال را همیشه و همه جا نگهدار لطفا
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)