سلام راستش منم مشکل شمارو دارم دلشکسته عزیز با این تفاوت که شوهرم مرد خوبیه فقط یه سری مسائل جزئی باعث شد من به این راه برم الانم تو ترکم و دلم نمیخاد دیگه کارزشتمو تکرار کنم مطلب شاپرک عزیز خیلی خیلی روم تاثیرگذاشت ممنون ازت و همینطور خاله قزی یه سوال داشتم من خیلی خیانت بدی کردم و کارم خیلی زشت بوده ولی دیگه توبه کردم و میخام خوب زندگی کنم و جبران همه چی و بکنم ولی خیلی عذاب وجدا ن گرفتم بنظرتون خدا من و میبخشه و بنظرتون میتونم به بهبود زندگیم و حضور خدا امیدوار باشم








علاقه مندی ها (Bookmarks)