به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 56

Threaded View

  1. #4
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 دی 93 [ 18:45]
    تاریخ عضویت
    1393-2-07
    نوشته ها
    300
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsSocial3 months registered
    تشکرها
    806

    تشکرشده 750 در 251 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    0
    Array
    سلام به خانم الهه آذر.
    من به عنوان یک پسر در مورد مشکلتون راه حلی ندارم.
    اما می خواستم به نکته ای اشاره کنم.
    اینکه شما الان زندگی تون به اینجا کشیده شده به خاطر مهریه پایین و نگرفتن عروسی نیست.
    به خاطر عدم شناخت درست قبل از ازدواج هست.
    اتفاقا شما کار درستی کردین که با این مهریه و این روش ازدواج کردین و من شعور و واقع بینی شما رو تحسین می کنم.
    اما مسئله اینجاست که طرف مقابلتون شعور و قدرت درک این همکاری عالی قابل تقدیر شمارو نداشت و نداره.
    پس این رو نذارین پای این که مردا حتما باید با زحمت به دست بیارن.یا حتما باید مهریه بالا باشه.
    همه چی به شعور طرف مقابل بستگی داره.
    در اصل شما کاری که باید انجام می دادین رو درست انجام دادین و ایشون از جنبه ی درستی برخوردار نبود.
    حتی اگه مهریه بالا می زدید و عروسی می گرفتن این اتفاق می افتاد.حالا شاید دو سال بعدش شایدم نه.اما می افتاد چون طرفتون رو درست انتخاب نکردین.این هیچ ربطی به میزان پول توی جیب شوهر شما نداره. ایشون از نظر ذهنی فقیر هست که چنین کاری کرده.
    عروس های خانواده ی ما با 14 سکه مهریه با داداشام ازدواج کردن و بعد از 10 سال زندگی های خوبی دارن و هیچوقت نشده برادر های من بخوان از این مسئله سو استفاده کنند.
    و این همیشه به عنوان یک نکته ی اثبات کننده ی عشق و همکاری شون نسبت به داداشام به حساب میومد.
    اتفاقا خانوم های بسیار با شخصیت و تحصیل کرده و زیبا و خانواده دار و اصیلی هم هستن.
    اینو می گم که دحترای انجمن که این متون شمارو خوندن حواسشون باشه در شناخت طرف مقابلشون دقت کنند.
    چرا که اگه شخص بدی رو انتخاب کنند فرقی نداره 10 سکه یا 100 سکه . در هر حالت خوشبخت نمی شن.
    یا حق.
    ویرایش توسط pasta : یکشنبه 02 شهریور 93 در ساعت 18:58

  2. 6 کاربر از پست مفید pasta تشکرکرده اند .

    mina36 (پنجشنبه 20 شهریور 93), saraamini (دوشنبه 03 شهریور 93), واحد (پنجشنبه 06 شهریور 93), الهه آذر (یکشنبه 02 شهریور 93), رزا (یکشنبه 02 شهریور 93), شقایق تنها (دوشنبه 03 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تزلزل در تصميم گيري تحت تاثير خانواده
    توسط Mehrnaz.69 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: شنبه 22 فروردین 94, 02:16
  2. این ها نشونه های تزلزل شخصیتی هست؟
    توسط shivaram در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 15 فروردین 94, 14:26
  3. چه قانونایی بین خودتون وضع میکنید تا موقع دعوا و مشکلات متزلزل نشید؟
    توسط فرشته اردیبهشت در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 آذر 91, 15:48
  4. دچار تزلزل شده ام.می خواهم شخصیت خودم را ارتقا بخشم
    توسط paria_2391 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 14 شهریور 91, 19:34

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.