منم دارم میترکم
دوست دارم مامانمو ببوسم..خیلی دوسش دارم ازهمه بیشتر
ولی حیف این دوسه سال انقدرعصبی بودم و باهاش دعوا کردم ... انقدردرحقش کوتاهی وتقصیرداشتم...سرچه چیزایی...خداکنه منوببخشه...فکرمیکردم درکم نمیکنه...ولی منم اونو درک نمیکردم....کوتاه نمیومدم
باچه رویی بگم دلم میخواد بغلت کنم؟منم گریم گرفته ...کیه باشنیدن اسم مادر بغض نکنه...از بس بهشون بدی میکنیم...کوتاهی میکنیم....خیلی دوسش دارم
خداهمه مامانارو نگه داره..








علاقه مندی ها (Bookmarks)