سلام ممنون بابت نظرتون... من و نامزدم!!! 11 سال (کمی کمتر) تفاوت داریم... من تفاوت زیادو دوست داشتم البته فک کنم هنوز در تصوراتم زندگی می کنم نمی دونم تو زندگی واقعی هم اینو دوست خواهم داشت یا نه! ولی خوب اگه دیدم برنگشت من هم کم کم (مثل الان) رو خودم کار می کنم که بی خیال شم... مرسی
ممنونالان یه چند وقتی هست که من بی تفاوت شدم... ولی فعلا خبری نیست ازش... یه ایمیل دادم که دیگه اگه همه شرایط هم جور بشه برگشت شما برام منطقی نیست... اما هیچ جوابی نداد و بعد از اون من هم دیگه حرفی نزدم 3-4 روزی میشه حرفی با هم نزدیم...تصمیم گرفتم حتی حتی حتی اگه حرفی زد حوالش بدم به پدرم و بگم 2 سال برای شناخت و حرف زدن ما کافی بود ... ولی ممنون از پیشنهادتون فکر می کنم بهترین کاره اگه هم برنگشت دیگه بی خیال می شم









و این نامزدتون: 
اونوقت نامزدتون میشه این:
الان یه چند وقتی هست که من بی تفاوت شدم... ولی فعلا خبری نیست ازش... یه ایمیل دادم که دیگه اگه همه شرایط هم جور بشه برگشت شما برام منطقی نیست... اما هیچ جوابی نداد و بعد از اون من هم دیگه حرفی نزدم 3-4 روزی میشه حرفی با هم نزدیم...تصمیم گرفتم حتی حتی حتی اگه حرفی زد حوالش بدم به پدرم و بگم 2 سال برای شناخت و حرف زدن ما کافی بود ... ولی ممنون از پیشنهادتون فکر می کنم بهترین کاره اگه هم برنگشت دیگه بی خیال می شم

علاقه مندی ها (Bookmarks)