به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 46

Threaded View

  1. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 93 [ 21:49]
    تاریخ عضویت
    1393-5-08
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    230
    سطح
    4
    Points: 230, Level: 4
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 13 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط chaplos نمایش پست ها
    12 سال اختلاف سن هستا اصلا به هم نمیخورین به نظر من :| بعد پشیمون نشی :d و یه چیز رو هم بگم این آقا تو این 37 سال باید یطور نیاز جنسیشو برطرف می کرده که یا باید خود ارضایی می کرده(خیلی عوارض داره :d نمبشه گفت ) یا هم با یکی دیگه بوده البته ببخشید اینارو میگم شاید هم این آقا خیلی هم محترم تشریف دارن ولی حتما یه تحقیق اساسی کنین در موردشون :) درکل اگر کسی که از لحاظ سنی بهت بخوره خیلی بهتره...
    سلام ممنون بابت نظرتون... من و نامزدم!!! 11 سال (کمی کمتر) تفاوت داریم... من تفاوت زیادو دوست داشتم البته فک کنم هنوز در تصوراتم زندگی می کنم نمی دونم تو زندگی واقعی هم اینو دوست خواهم داشت یا نه! ولی خوب اگه دیدم برنگشت من هم کم کم (مثل الان) رو خودم کار می کنم که بی خیال شم... مرسی
    نقل قول نوشته اصلی توسط mansor نمایش پست ها
    ببینید الان این شمائید: و این نامزدتون:
    ولی یه کم که تحویلش نگیرید و اینجوری بشید: اونوقت نامزدتون میشه این:

    حس وابستگی رو ازش بگیرید و از خودتون ضعف نشون ندید.


    اینم یک نمایش تصویری برای درک بهتر مطلب. خوشبخت بشید
    ممنون الان یه چند وقتی هست که من بی تفاوت شدم... ولی فعلا خبری نیست ازش... یه ایمیل دادم که دیگه اگه همه شرایط هم جور بشه برگشت شما برام منطقی نیست... اما هیچ جوابی نداد و بعد از اون من هم دیگه حرفی نزدم 3-4 روزی میشه حرفی با هم نزدیم...تصمیم گرفتم حتی حتی حتی اگه حرفی زد حوالش بدم به پدرم و بگم 2 سال برای شناخت و حرف زدن ما کافی بود ... ولی ممنون از پیشنهادتون فکر می کنم بهترین کاره اگه هم برنگشت دیگه بی خیال می شم

  2. 3 کاربر از پست مفید آسمون آبی تشکرکرده اند .

    chaplos (جمعه 24 مرداد 93), mansor (دوشنبه 27 مرداد 93), meinoush (جمعه 24 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.