سلام
اول اینه بهت تبریک می گم تو این سن به این مرحله از تحصیلات رسیدی و قراره به سلامتی تو دانشگاه تدریس کنی
این مموفقیت خیلی خوبیه که خیلی از نقاط زندگیت رو تحت تاثیر میذاره
بعد اینکه اینو درنظر داشته باش هر آدمی یه سری اخلاق و ویژگی های مثبت داره و یه سری منفی
این طبیعیه که از قسمتهایی از بدن خودت ایراد می گیری
اما چاره داره مثلا چربی های دور شکم و پلو با حلقه زدن و دراز نشست برطرف میشه ولی اراده قوی میخواد
و اینکه برنامه غذاییت رو تنظیم کنی 3 ساعت قبل از خواب برنج و نون نخوریو ....تو سرچ کردن حتما خیلی چیزا دستت میاد .
اما به خودت سخت نگیر اینکه میای خودت رو با بازیگرای ... مقایسه می کنی خوبه اما تا حد قابل قبول چون اونا پول میگیرن که به خودشون برسن یعنی حرفه اصلیشون اینه نه مثل ما که شغلمون اداریه بعد توقع داریم دقیقا مثل اونا باشیم تازه اونا خیلی هاشون عمل هم کردن و خیلی موارد که من فکر میکنم تو ایران امکانات به اون پیشرفتگی نیست و عمل ها واقعا خطرآفرینه.
در مورد اون آقا هم خیلی خوب شد که کات کردی چون ایشون اگه قصدشون ازدواج بود میومدن جلو
روحیه تو حفظ کن به خدا توکل کن انرژی داشته باش بخند و شاد باش و منتظر موقعیت های خوبت باش








علاقه مندی ها (Bookmarks)