دوست خوبم اینکه شما با مطرح کردن بحث خونه بخوای به ازدواج موفق برسی کاملا رد هست و درواقع یجورایی کارتون انتخاب بین بد و بدتر هست،اگه 10ساله دیگه هم مجرد بمونی نهایتا دید مردم اونچیزیه که الان هست اما اگه ازدواج ناموفقی داشته باشی دیگه اسمت میشه زن مطلقه و حتما خیلی بهتر از من میدونی نگاه مردم و جامعه به یه خانمه مطلقه چجوریه
کسی که بخاطر شرایط مالی و مادی شما جلو بیاد یا شما کمکش کنین جلو بیاد(با مطرح کردن خونه)در واقع خودتون رو به سمت یه زندگی کاملا ناموفق سوق میدین
لطفا اینکارو نکنید

بخدا حیفه که شان و شخصیت و شعورتون رو بخواین در چشم کسی هیچ کنید تنها بمونین خیلی خیلی بهتر و شرافتمندتر از اینه که بخواین با دادن باج به مردی به زندگی مجردی خاتمه بدین
مردی که شما انتخاب دومش باشید قطعا نمیتونه شمارو خوشبخت کنه(میگم دوم چون اینجوری که خودتون میگین انتخاب اول می تونه خونه و حقوق و مزایای شما باشه)
علاقه مندی ها (Bookmarks)