به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 اردیبهشت 94 [ 17:59]
    تاریخ عضویت
    1392-8-09
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    1,372
    سطح
    20
    Points: 1,372, Level: 20
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 54 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوست خوبم اینکه شما با مطرح کردن بحث خونه بخوای به ازدواج موفق برسی کاملا رد هست و درواقع یجورایی کارتون انتخاب بین بد و بدتر هست،اگه 10ساله دیگه هم مجرد بمونی نهایتا دید مردم اونچیزیه که الان هست اما اگه ازدواج ناموفقی داشته باشی دیگه اسمت میشه زن مطلقه و حتما خیلی بهتر از من میدونی نگاه مردم و جامعه به یه خانمه مطلقه چجوریه
    کسی که بخاطر شرایط مالی و مادی شما جلو بیاد یا شما کمکش کنین جلو بیاد(با مطرح کردن خونه)در واقع خودتون رو به سمت یه زندگی کاملا ناموفق سوق میدین
    لطفا اینکارو نکنیدبخدا حیفه که شان و شخصیت و شعورتون رو بخواین در چشم کسی هیچ کنید تنها بمونین خیلی خیلی بهتر و شرافتمندتر از اینه که بخواین با دادن باج به مردی به زندگی مجردی خاتمه بدین
    مردی که شما انتخاب دومش باشید قطعا نمیتونه شمارو خوشبخت کنه(میگم دوم چون اینجوری که خودتون میگین انتخاب اول می تونه خونه و حقوق و مزایای شما باشه)

  2. #2
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اسفند 00 [ 13:12]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    670
    امتیاز
    19,001
    سطح
    87
    Points: 19,001, Level: 87
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 349
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,250

    تشکرشده 1,509 در 535 پست

    Rep Power
    144
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط خیال نمایش پست ها
    دوست خوبم اینکه شما با مطرح کردن بحث خونه بخوای به ازدواج موفق برسی کاملا رد هست و درواقع یجورایی کارتون انتخاب بین بد و بدتر هست،اگه 10ساله دیگه هم مجرد بمونی نهایتا دید مردم اونچیزیه که الان هست اما اگه ازدواج ناموفقی داشته باشی دیگه اسمت میشه زن مطلقه و حتما خیلی بهتر از من میدونی نگاه مردم و جامعه به یه خانمه مطلقه چجوریه
    کسی که بخاطر شرایط مالی و مادی شما جلو بیاد یا شما کمکش کنین جلو بیاد(با مطرح کردن خونه)در واقع خودتون رو به سمت یه زندگی کاملا ناموفق سوق میدین
    لطفا اینکارو نکنیدبخدا حیفه که شان و شخصیت و شعورتون رو بخواین در چشم کسی هیچ کنید تنها بمونین خیلی خیلی بهتر و شرافتمندتر از اینه که بخواین با دادن باج به مردی به زندگی مجردی خاتمه بدین
    مردی که شما انتخاب دومش باشید قطعا نمیتونه شمارو خوشبخت کنه(میگم دوم چون اینجوری که خودتون میگین انتخاب اول می تونه خونه و حقوق و مزایای شما باشه)
    کاملا حق با شماست.منم دوست ندارم کسی منو فقط به خاطر خونه بخواد.ولی به نظرم میشه یه نفر درکنار بقیه خصوصیات مثل افکار وعقاید،شخصیت وخانواده اینو هم به عنوان یه مزیت در نظر بگیره.فقط به عنوان یکی از شرایط .ببینین من همین الانم درسته که مادیات وظاهر و این چیزا خیلی برا مهم نیست.ولی در مورد شخصیت واخلاق هنوز سختگیرم.فرهنگ طرف مقابل وخانواده برا خیلی مهمه.از طرفی اگه واقع بین باشیم به خاطر شرایط بد اقتصادی شاید طبیعی باشه پسرا هم تا حدی به مسایل مادی در مورد طرف مقابلشون اهمیت بدن.وگرنه یه پسر همسن من طبق عرف ایران میتونه به دختر خیلی جوون تر ازدواج کنه.


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.