به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 فروردین 94 [ 20:40]
    تاریخ عضویت
    1391-11-07
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    1,805
    سطح
    25
    Points: 1,805, Level: 25
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    26

    تشکرشده 34 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام عزیزم
    خوش به حالت کاش موضوع منم همین قدر جذاب بود
    خودمم هم سنو سالتم ها
    چه بامزه تو انجمن خواستگاری هم گذاشتی مطلبو
    من که میگم نرو


    ولی اگه شیطون گولت زد خواستی بری بگی
    بهتره بامادرت درمیون بذاری 1-سبک میشی یه کم(الان معلومه یه کم فشار روته) 2-اگر مادرت به مادرش بفهمونه دوست داره باهاش وصلت کنه یعنی باانجام خواستگاری و اشنایی دوخانواده و و و و و بهش برسی و هیچ تفاوتی با ازدواج های دیگه نداشته باشه ازاین لحاظ
    حداقل یه خوبی داره ....اینکه هنوز بی چون و چرا زنش نشدی
    اونام که مذهبین شاید بدشون نیاد یکی پسرشونو باشرایط پایینتر بپذیره و زودتر سروسامون بگیره
    ببخشید خیلی رک حرف میزنم
    ولی خودت به پسر بگی هم میتونه آبروتو ببره هم میتونه یه مدت دنبال خودش بکشونت و سواستفاده کنه هروقتم اعتراض کنی میگه ازهمین راهی که اومدی برو
    که خیلی سخت میشه برات حالا بحث ابرو رو کنار بذاریم خودت باالان که هیچ خبری نیست میتونی مقایسه کنی

    اکثرا که من دیدم پسرا قبول کردن ولی دخترا به اون چیزی که خواستن نرسیدن بلکه فقط بااحساسشون بازی شده (اتفاقا چندتاشون هم دخترهم پسر مذهبی هم بودن)
    این وبلاگ یه دانشجوی مذهبیداستان عشق من
    اینو میذارم اینجا یه هفته مثل یه کتاب بخونیش شاید بانویسنده همزاد پنداری کنی و خودت منصرف شی(انشاله)


    به خودپسر بگی تنها چیزی که اتفاق نمی افته ازدواجه چون اگه ازیه پسر خواستگاری کنی به دلش نمیشینی!!!
    بازم میگم از فکرش بیا بیرون،کلا منصرف شو
    بزور ازفکرش بیا بیرون
    هیئتم بنا به مصلحت نرو فعلا
    موفق باشی

  2. 4 کاربر از پست مفید ARAM-ESH تشکرکرده اند .

    .saber. (پنجشنبه 09 مرداد 93), m.reza91 (چهارشنبه 08 مرداد 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 08 مرداد 93), غروب غبارآلود (پنجشنبه 09 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 16 شهریور 92, 18:07
  2. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 09:21
  3. +خواستگاری دختر از پسر.درست یا غلط؟
    توسط nasrinshokohi در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: شنبه 31 مرداد 88, 08:04
  4. آیا درسته؟درخواست ازدواج از پسر
    توسط sama در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 بهمن 86, 23:03
  5. * خواستگاری دختر از پسر.درست یا غلط؟
    توسط nasrinshokohi در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 دی 86, 18:41

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.