به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 مرداد 95 [ 11:31]
    تاریخ عضویت
    1392-7-29
    نوشته ها
    211
    امتیاز
    3,415
    سطح
    36
    Points: 3,415, Level: 36
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    320

    تشکرشده 515 در 170 پست

    Rep Power
    35
    Array
    ببین دوست عزیز من با صحبتهای معاون کلانتر کاملا موافقم یعنی شما رو خوب راهنمایی کرده
    اول برای خودت سطح تعیین کن که تا چه سطحی از نظر شما اشکالی نداره بعد در مورد ایشون قضاوت کن
    مسلما پسری که تا 30 سالگی هیچ رابطه ای نداشته یه جای کار می لنگه یا اصلا نیاز نداشته و یا فوق العاده متدین و خداشناس بوده (باید آفرین گفت) و یا نیازش رو سرکوب کرده (چه جوری؟ نمیدونم)
    ولی توجیهش برای خیانت یه مرد درست نیست مگه هر مردی که خیانت کرد حتما خانومش کم توجهی کرده (منکر نمیشم که تاثیری نداره)
    اگر بخوایم اینطوری نتیجه بگیریم در این چند سال اخیر خیانت زیاد شده پس یعنی توجه خانوما کمتر شده؟؟؟؟؟ اینطور نیست بلکه توجه بیشتر هم شده چرا که اطلاع رسانی بالا رفته و مطالعه بیشتری صورت گرفته 80% تاپیک های همدردی زوجین از سمت خانوما بوده یعنی خانوما 30% بیشتر از آقایون به دنبال اصلاح زندگی و حل مشکلاتشون بودن
    با توجه به صحبتهای خواستگارتون من فکر می کنم ایشون رابطه ای داشتن ولی هنوز برای خودشون هم حل نشده چرا که فکر میکنم خیلی اهل این روابط نباشن چون به دنبال توجیه رابطه هستن در حالیکه میتونستن خیلی راحت بگن رابطه داشتن (در اونصورت شما رو از دست میدادن)
    و یا خیلی راحت بگن نداشتن یعنی دروغ بگن (پس نشون میده ایشون دوست نداره دروغ بگه در نتیجه صداقتشون ستودنیه)
    پیشنهاد میکنم یه جلسه دیگه با ایشون داشته باشید و سطحی تصمیم نگیرید ولی قبلش این مسئله رو برای خودتون حل کنید که آیا با داشتن رابطه در گذشته موافق هستید یا نه!
    (نکته مهمی که به ذهنم میرسه متاسفانه شمار آقایونی که رابطه نداشته باشن بسیار کمه در نتیجه دامنه انتخاب شما محدودتر میشه خود من تا سال گذشته روی این مسئله خیلی حساس بودم چون خودم هیچ رابطه ای نداشتم ولی دارم سعی می کنم حساسیتم رو کم کنم و بیشتر روی تعهد بعد از ازدواج تاکید دارم)
    به نظر میرسه این آقا روابط جنسی براشون مهم باشه و از همسرشون توجه زیادی رو میخوان اگر فکر می کنید در این زمینه تفاهم ندارید ادامه این خواستگاری رو توصیه نمی کنم
    ولی اگر فکر می تونید کنار بیاید فرصت شناخت رو به خودتون بدید

  2. کاربر روبرو از پست مفید mis-marjan تشکرکرده است .

    بهسا (شنبه 11 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. " پیش به سوی زندگی بهتر " (زیر ساخت گارگاههای مشاوره ای )
    توسط فرشته مهربان در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 تیر 99, 07:19
  2. ایا برای تامیین اینده ام…"""…… بیمه عمر ……"" تصمیم و گزینه درستی هست؟؟؟
    توسط عروس خوشبخت در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 اسفند 95, 21:30
  3. توصیه نوروزی یک روانپزشک: نه "چاقی" خانمها را به روی شان بیاورید، نه "کچلی" مردها را
    توسط khaleghezey در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 فروردین 93, 13:16
  4. ریشه همه مشکلاتمو پیدا کردم "دوستش ندارم"
    توسط mahtisa در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: جمعه 18 بهمن 92, 06:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.