سلام
دو سه روز پیش متوجه شدم همسرم تو وایبر به چند نفر پیام میده و خودش رو هم خانوم معرفی میکنه(شماره ها رو شانسی گرفته بود طرفش هم خانوم بودند)وقتی حواسش نبود خوندم و بهش گفتم این چیه گفت همینطوری شماره رو گرفتم و سلام و احوالپرسی کردم خواستم ببینم جواب میده یا نه بهش گفتم این چه کاریه!!میگه میخوام ارشادشون کنم بهش گفتم مواظب باش اونا ارشادت نکنندگفت پاکشون میکنم و واقعا هم پاک کرد
اما امروز دوباره شروع کرد به شماره گرفتن منم دیگه به روش نیاورد
اصلا نسبت به این مسأله حساس نیستم
به خودش هم گفتم بجای این کارها بیا باهم حرف بزنیم بگیم بخندیم چیه همش سرت به تبلته!!میگه تو منو میخوای چیکار!!خیلی بی حوصلست،هیجان و انرژی نداره،زود خسته و کلافه میشه من خودمم اینجوری بودما اما حالا قضیه فرق میکنه دارم نرمال میشم
چکار کنم شاد و شنگول بشه؟(خیلی اخموست)اصلا بیکاری نداشته باشه که بخواد با تبلتش کار کنه؟
- - - Updated - - -
هر کاری کردم شکلک خنده رو پاک کنم نشد!







گفت پاکشون میکنم و واقعا هم پاک کرد

علاقه مندی ها (Bookmarks)