
نوشته اصلی توسط
franklin
راستش رو بخواهید خودم هم به این نتیجه رسیدم ارزشش رو نداره فقط به خاطر زیبایی زندگی رو خراب کنم به هرحال کم کم دارم به زندگی امیدوار میشم
فقط میترسم یک وقت اگر موقعیت خطرناکی(زن زیبا) برام پیش بیاد دست از پا خطا کنم ؟
درود دادا خوب فدات شم شما که حالا ازدواج کردی سعیتو کن تلاشتو کن وقتی فکرهای مزاحم میاد توی ذهنت از تکنیک توقف فکر استفاده کن
یه مورد دیگه ای که به ذهنم میرسه بجز توقف فکر که خیلی خیلی موثره
تکنیک توقف فکر
مکمل خوبی هستش براش میتوانی ازش استفاده کنی بعد اینکه یه ایست محکم دادی به اون فکری که میخواد وارد ذهنتان بشود براش یه زمانی را تعیین کنید مثلا ساعت 8 شب بعد اون زمان تعیین کنید تا چند دقیقه به این موضوع فکر کنید بعد تمام شدنش دیگه ادامه ندید و تمامش کنید.با انجام دادن مداوم این کار مطمئنا دفعات کمتری این فکر به ذهن شما خطور میکنه.
تقریبا خیلی خلاصه برای شما توضیح بدم در مورد توقف فکر:
توقف فکر یعنی اولا هر چیزی که اونو یاد تو میندازه بنداز دور..
هر وقت هم فکرش اومد تو ذهنت بدون سرزنش خودت ذهنتو ازش منحرف کن.حتی اگه دو دقیقه طول بکشه..هر دفعه هم واسه اینکه تونستی فکرتو ازش منحرف کنی از خودت تشکر کن یا به خودت جایزه بده...اگه هم نتونستی ناراحت نشو و باز امتحان کن.
وقتی ازدواج میکنی یه همسر خوشگل داری که تناسب اندامش عالیه و همیشه خندان و برات وقت داره و همش قربون صدقت میره و به حرفات گوش میده و از رابطه جنسی که داری فوق العاده لذت میبری
وقتی بچه داری میشی همسرت همش مراقب بچه هستش همش نگرانه بچه هستش اتفاقی نیوفتهب راش و کمتر برات وقت میزاره و همش دور و بره بچه میچرخه و همه وقتشو بچه میگیره و کمتر بهت میرسه بدنش دیگه اون فرم قدیمو نداره دیگه مثل قبل توان و حوصله برقراری رابطه جنسی رو نداره و از همه مهمتر بعد چند سال دیگه تا حدودی تکراری میشه
حتی زیباترین همسر دنیا را که داشته باشی بازم بعد از بچه دار شدنش از زیبایی و طراوتش کم میهش و بعد چند سال تکراری میشه.
نیمخوام بگم زیبایی و یا به دل نشستن مهم نیست اتفاقا برعکس برای ما آقایون خیلی هم مهمه ولی چیزیای دیگه ای هم هستش که توی زندگی متاهلی مهمه

من یه مرد متاهل 30 ساله هستم و یه دختر 1ساله دارم وقتی به همسرم نگاه میگم چهره خستشو میبینم که دیگه شادابی و طراوت اوایل ازدواجمون رو نداره و اکثر وقتشو دخترمون پر کرده.
ولی وقتی قشنگتر نگاش میکنم میبینم زیباترین همسر دنیاست که هیچی توی دنیا وجود نداره که بتونم باهاش مقایسه کنم.
عشق مقدسه
سعی کن بیشتر روی نقاط مثبتش تمرکز کنی و اونارو پیش خودتب زرگ کنی و هروقت افکار منفی اومد توی ذهنت زود بهش یه استپ محکم و قوی بده شده حتی بلند بگو استپ اجازه نده توی ذهنت جولان بدن
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)