به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Hybrid View

  1. #1
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط franklin نمایش پست ها

    راستش رو بخواهید خودم هم به این نتیجه رسیدم ارزشش رو نداره فقط به خاطر زیبایی زندگی رو خراب کنم به هرحال کم کم دارم به زندگی امیدوار میشم

    فقط میترسم یک وقت اگر موقعیت خطرناکی(زن زیبا) برام پیش بیاد دست از پا خطا کنم ؟
    درود دادا خوب فدات شم شما که حالا ازدواج کردی سعیتو کن تلاشتو کن وقتی فکرهای مزاحم میاد توی ذهنت از تکنیک توقف فکر استفاده کن

    یه مورد دیگه ای که به ذهنم میرسه بجز توقف فکر که خیلی خیلی موثره

    تکنیک توقف فکر

    مکمل خوبی هستش براش میتوانی ازش استفاده کنی بعد اینکه یه ایست محکم دادی به اون فکری که میخواد وارد ذهنتان بشود براش یه زمانی را تعیین کنید مثلا ساعت 8 شب بعد اون زمان تعیین کنید تا چند دقیقه به این موضوع فکر کنید بعد تمام شدنش دیگه ادامه ندید و تمامش کنید.با انجام دادن مداوم این کار مطمئنا دفعات کمتری این فکر به ذهن شما خطور میکنه.

    تقریبا خیلی خلاصه برای شما توضیح بدم در مورد توقف فکر:

    توقف فکر یعنی اولا هر چیزی که اونو یاد تو میندازه بنداز دور..
    هر وقت هم فکرش اومد تو ذهنت بدون سرزنش خودت ذهنتو ازش منحرف کن.حتی اگه دو دقیقه طول بکشه..هر دفعه هم واسه اینکه تونستی فکرتو ازش منحرف کنی از خودت تشکر کن یا به خودت جایزه بده...اگه هم نتونستی ناراحت نشو و باز امتحان کن.

    وقتی ازدواج میکنی یه همسر خوشگل داری که تناسب اندامش عالیه و همیشه خندان و برات وقت داره و همش قربون صدقت میره و به حرفات گوش میده و از رابطه جنسی که داری فوق العاده لذت میبری

    وقتی بچه داری میشی همسرت همش مراقب بچه هستش همش نگرانه بچه هستش اتفاقی نیوفتهب راش و کمتر برات وقت میزاره و همش دور و بره بچه میچرخه و همه وقتشو بچه میگیره و کمتر بهت میرسه بدنش دیگه اون فرم قدیمو نداره دیگه مثل قبل توان و حوصله برقراری رابطه جنسی رو نداره و از همه مهمتر بعد چند سال دیگه تا حدودی تکراری میشه

    حتی زیباترین همسر دنیا را که داشته باشی بازم بعد از بچه دار شدنش از زیبایی و طراوتش کم میهش و بعد چند سال تکراری میشه.

    نیمخوام بگم زیبایی و یا به دل نشستن مهم نیست اتفاقا برعکس برای ما آقایون خیلی هم مهمه ولی چیزیای دیگه ای هم هستش که توی زندگی متاهلی مهمه

    من یه مرد متاهل 30 ساله هستم و یه دختر 1ساله دارم وقتی به همسرم نگاه میگم چهره خستشو میبینم که دیگه شادابی و طراوت اوایل ازدواجمون رو نداره و اکثر وقتشو دخترمون پر کرده.
    ولی وقتی قشنگتر نگاش میکنم میبینم زیباترین همسر دنیاست که هیچی توی دنیا وجود نداره که بتونم باهاش مقایسه کنم.

    عشق مقدسه سعی کن بیشتر روی نقاط مثبتش تمرکز کنی و اونارو پیش خودتب زرگ کنی و هروقت افکار منفی اومد توی ذهنت زود بهش یه استپ محکم و قوی بده شده حتی بلند بگو استپ اجازه نده توی ذهنت جولان بدن
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  2. 3 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    amir1364af (سه شنبه 31 تیر 93), franklin (چهارشنبه 01 مرداد 93), سپیده ی تاریک (سه شنبه 31 تیر 93)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 05 مرداد 93 [ 18:51]
    تاریخ عضویت
    1393-4-19
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    40
    سطح
    1
    Points: 40, Level: 1
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 12 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    حرف های شما دقیقا مثه حرف های همسر منه...می گه وقتی کنارم هستی این عیب برام اصلا وجود نداره اما وقتی دوری همش توی ذهنم دارم با این مشکل می جنگم
    اما وقتی هم بهش می گم جدا شیم زندگیش زیر رو رو می شه راستی در مورد عقدمون، ما هم شرایط شما رو داشتیم البته من به خاطر ایشون یک بار عقد رو کنسل کردم با ناراحتی هم اینکار رو نکردم و موکول کردم به 3 ماه بعد حتی ازش خواستم توی این سه ماه با من در ارتباط نباشه تا بتونه درست فکر کنه اما ایشون از ترس از دست دادن من و اینکه ممکنه بعد از سه ماه من دیگه نخوام با ایشون ازدواج کنم قبول نکرد اما دوباره بعد از سه ماه باز هم موقع عقد همون حالت رو داشت و منم ازش خواستم از هم جدا شیم اما باز هم ایشون اصرار کرد و التماس کرد و خب منم چون عاشق ایشون بودم (هنوز هم هستم) انگار که عقلم رو از دست داده بودم و قبول کردم اما دقیقا بعد از عقد ایشون با من قهر کرد و بعد هم همیشه در حال نوسان هست
    جالبه که اشون هم همیشه در ذهنش همسرش رو با خانوم های توی فیلم ها مقایشه می کنه یه خانوم بلند قد باریک اندام و بلوند با موهای فر و اندام فوق العاده زیبا
    به من می گه که از 70 درصد دخترهای ایرانی زیباتری و اگه حسن های دیگه ات رو هم کنارش بگذارم تو بی نظیری اما چه فایده
    منم از وانشناس ها شنیدم که زیبایی عادی می شه اما زشتی نه و به نطرم این گفته کاملا صحیح است

    - - - Updated - - -

    آهان یه نکته خیلی مهم که تا حالا باعث شده من از شوهرم جدا نشم: یه روانشناس به هم گفت طلاق غلط از ازدواج غلط بدتره تو می تونی یه ازدواج اشتباه بکنی اما نمی تونی یه طلاق غلط بگیری
    منم فعلا دارم تمام تلاشم رو می کنم تا شرایط رو تغییر بدم از طرفی چون تا به حال ایشون موافق جدایی و طلاق نبوده منم در کنارش موندم و بهش کمک کردم از دست این افکار خلاص شه هر چند که دارم اذیت می شم و سختی می کشم و می دونم داره سالهای جوانی ام از دست می ره و ممکنه چند سال دیگه هنوز هم توی همین نقطه باشم

  4. 3 کاربر از پست مفید Ansher تشکرکرده اند .

    franklin (چهارشنبه 01 مرداد 93), khaleghezey (سه شنبه 31 تیر 93), mohammad6599 (چهارشنبه 01 مرداد 93)

  5. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 شهریور 93 [ 18:08]
    تاریخ عضویت
    1393-4-29
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    135
    سطح
    2
    Points: 135, Level: 2
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Ansher نمایش پست ها
    حرف های شما دقیقا مثه حرف های همسر منه...می گه وقتی کنارم هستی این عیب برام اصلا وجود نداره اما وقتی دوری همش توی ذهنم دارم با این مشکل می جنگم
    اما وقتی هم بهش می گم جدا شیم زندگیش زیر رو رو می شه راستی در مورد عقدمون، ما هم شرایط شما رو داشتیم البته من به خاطر ایشون یک بار عقد رو کنسل کردم با ناراحتی هم اینکار رو نکردم و موکول کردم به 3 ماه بعد حتی ازش خواستم توی این سه ماه با من در ارتباط نباشه تا بتونه درست فکر کنه اما ایشون از ترس از دست دادن من و اینکه ممکنه بعد از سه ماه من دیگه نخوام با ایشون ازدواج کنم قبول نکرد اما دوباره بعد از سه ماه باز هم موقع عقد همون حالت رو داشت و منم ازش خواستم از هم جدا شیم اما باز هم ایشون اصرار کرد و التماس کرد و خب منم چون عاشق ایشون بودم (هنوز هم هستم) انگار که عقلم رو از دست داده بودم و قبول کردم اما دقیقا بعد از عقد ایشون با من قهر کرد و بعد هم همیشه در حال نوسان هست
    جالبه که اشون هم همیشه در ذهنش همسرش رو با خانوم های توی فیلم ها مقایشه می کنه یه خانوم بلند قد باریک اندام و بلوند با موهای فر و اندام فوق العاده زیبا
    به من می گه که از 70 درصد دخترهای ایرانی زیباتری و اگه حسن های دیگه ات رو هم کنارش بگذارم تو بی نظیری اما چه فایده
    منم از وانشناس ها شنیدم که زیبایی عادی می شه اما زشتی نه و به نطرم این گفته کاملا صحیح است

    - - - Updated - - -

    آهان یه نکته خیلی مهم که تا حالا باعث شده من از شوهرم جدا نشم: یه روانشناس به هم گفت طلاق غلط از ازدواج غلط بدتره تو می تونی یه ازدواج اشتباه بکنی اما نمی تونی یه طلاق غلط بگیری
    منم فعلا دارم تمام تلاشم رو می کنم تا شرایط رو تغییر بدم از طرفی چون تا به حال ایشون موافق جدایی و طلاق نبوده منم در کنارش موندم و بهش کمک کردم از دست این افکار خلاص شه هر چند که دارم اذیت می شم و سختی می کشم و می دونم داره سالهای جوانی ام از دست می ره و ممکنه چند سال دیگه هنوز هم توی همین نقطه باشم
    خوشبختانه احساس می کنم احساسم به همسرم کمی تغییر کرده شاید نیاز داشتم تا احساساتم رو بروز بدوم حس اینکه چیزی در درون تو هست که می خواهی بازگوش کنی ولی نمی تونی باعث میشه بیشتر به اون فکر کنی اینطوری بیشتر به موضوع فکر کنی و حالا که موضوع رو با خانواده ام مطرح کردم و البته بازخورد مادرم خیلی جالب بود که اولش خیلی ناراحت شد اما بعد تصمیم این که طلاق بگیرم یا نگیرم رو با خودم گذاشت باعث شده حس کنم زنم اونقدر ها هم بد قیافه نباشه و مهمتر از اون اینکه دیگر این مسئله خیلی ذهنم رو مشغول نکنه

    همچنین روش استپ فکری تونست بهم کمک کنه الان به موضوعات آزار دهنده ای مثل زیبایی فکر نمی کنم و اگر هم بکنم در زمان مشخص اینطوری کمتری اذیت می شم.
    در ضمن از همسرم خواستم در رختخواب با لباس باشه اینطوری باعث مقبولیت بیشترش برام شده شما هم اگر خواستید می تونید در رختخواب با لباس حضور پیدا کنید یعنی لباس نوعی مشکلات جسمی شما رو می پوشونه


    یک موضوع دیگر هم هست ،قبلا من می خواستم رضایت همسرم رو جلب کنم و از خواسته های خودم چشم پوشی می کردم تا حدودی ولی الان خواسته هام رو با همسرم در میان می گذارم مثلا من از اینکه زنم مدام خرید کنه خوشم نمیاد خوب بهش گفتم که در روزهای خاص و مدیریت شده خرید کنه با وجود اینکه این موضوع خیلی باب میلش نباشه. یعنی نمی گذارم که بهم فشار بیاد که بعد یادم بیفته که همسرم چرا مثل زنای مردم خوشگل نیست.
    فعلا که داریم پیش می ریم خودم هم به همسرم گفتم این یک رابطه هستش که قرار نیست 100 درصد موفق باشه شاید چند سال دیگر مشکل بخوریم ولی الان رو باید خوب زندگی کنیم.

  6. کاربر روبرو از پست مفید franklin تشکرکرده است .

    khaleghezey (پنجشنبه 02 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.