به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 25
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 16 فروردین 94 [ 00:29]
    تاریخ عضویت
    1392-3-05
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    1,382
    سطح
    20
    Points: 1,382, Level: 20
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 7 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    اینطور که گفتید از نظر ظاهری از ایشون خیلی بالاتر هستید
    از نظر تحصیلی هم که بالاتر خواهید بود
    سنتون هم که هنوز کمه
    احتمال زیاد در آینده فرصت بهتری نصیبتون بشه

    این نظر منه. چون واسه دختر خوش چهره و تحصیل کرده خواستگار زیاده

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 30 خرداد 94 [ 14:17]
    تاریخ عضویت
    1393-3-08
    محل سکونت
    یزد
    نوشته ها
    211
    امتیاز
    2,211
    سطح
    28
    Points: 2,211, Level: 28
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    262

    تشکرشده 312 در 141 پست

    Rep Power
    35
    Array
    سلام.این موضوع کاملا به خودتون بستگی داره.نکنه زندگی خودتون و اون بنده خدا رو خراب کنید.خیلی دقت کنید.تو تصمیمی که می گیرید حالا هرچی هست مصمم باشید تو رو خدا.

  3. کاربر روبرو از پست مفید سعیداطی تشکرکرده است .

    amir1364af (سه شنبه 31 تیر 93)

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مرداد 93 [ 10:58]
    تاریخ عضویت
    1393-4-27
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    57
    سطح
    1
    Points: 57, Level: 1
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    در جواب سوالای شما نو پوی عزیز باید بگم جواب کلشون نه بود...من از اونا هیچ وقت نظر نخواستم ولی همیشه دوست داشتن و دارن منو ناراحت کنند...در واقع من سعیمو می کنم که هیچ وقت همچین فرصتیو بهشون ندم...می دونم ومی دونم نباید به نظرشون بها بدم اما سخته...از اینکه مقایسه می کنند بدم میاد...

    - - - Updated - - -

    در پاسخ به ستاره ی عزیز ، کنکور علوم تجربی که بدی سه رشته دندان ، دارو و پزشکی رو که قبول شی بین پنج تا هفت سال که خوندی و تموم شد بهت مدرک دکترا می دن،نه آزمونی داره اون وسط نه چیز دیگه ای...یعنی مثله بقیه رشته ها نیست که از کازدانی به کارشناسی یه کنکور از کارشناسی به ارشد یک آزمون دیگه...بعد این همه ساااال که بخونی یک مدرک دکترا بهت می دن...

    - - - Updated - - -

    در پاسخ به ستاره ی عزیز ، کنکور علوم تجربی که بدی سه رشته دندان ، دارو و پزشکی رو که قبول شی بین پنج تا هفت سال که خوندی و تموم شد بهت مدرک دکترا می دن،نه آزمونی داره اون وسط نه چیز دیگه ای...یعنی مثله بقیه رشته ها نیست که از کازدانی به کارشناسی یه کنکور از کارشناسی به ارشد یک آزمون دیگه...بعد این همه ساااال که بخونی یک مدرک دکترا بهت می دن...
    ویرایش توسط maniash : دوشنبه 30 تیر 93 در ساعت 01:40

  5. کاربر روبرو از پست مفید maniash تشکرکرده است .

    khaleghezey (سه شنبه 31 تیر 93)

  6. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مرداد 93 [ 10:58]
    تاریخ عضویت
    1393-4-27
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    57
    سطح
    1
    Points: 57, Level: 1
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    راستش رو بخواین،من تصمیم گرفتم جواب مثبت بدم گاهی دچار شک می شم اما با حرف واحد موافقم،من کسیو می خوام که بهش تکیه کنم،تعهد وایمان و اخلاق داشته باشه،منو با تمام اخلاقیاتم دوس داشته باشه و قدرت درک خوبی داشته باشه...ایشون خوب بودن و خوب فکر می کردند...
    در واقع وقتی فکر کردم احتمالا همه رو از جهت اخلاق با ایشون مقایسه خواهم کرد...برام دعا کنید تا به همون اندازه ای که ایشون در این همه مدت به من ابراز محبت کرده منم دوستشون داشته باشم...

  7. 3 کاربر از پست مفید maniash تشکرکرده اند .

    amir1364af (سه شنبه 31 تیر 93), khaleghezey (سه شنبه 31 تیر 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 30 تیر 93)

  8. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    چند وقته هست ایشون رو میشناسید؟و بعد این مدت جواب این سوال رو چی میدید؟
    نقل قول نوشته اصلی توسط نوپو نمایش پست ها
    شما به حرف دیگران کاری نداشته باش. بنشین فکر کن ببین آیا این آقا تیپش ، قیافه اش ، هیکلش شما را ارضا می کند یا نه. ببین آیا تمایل داری که شما را لمس کند و رابطه داشته باشید یا از تصور اینکه لمست کند حس بدی به شما دست می دهد.

  9. کاربر روبرو از پست مفید reihane_b تشکرکرده است .

    فرشته اردیبهشت (دوشنبه 30 تیر 93)

  10. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط armin89 نمایش پست ها
    احتمال زیاد در آینده فرصت بهتری نصیبتون بشه

    این نظر منه. چون واسه دختر خوش چهره و تحصیل کرده خواستگار زیاده
    سلام مانیاش جان

    دوستان گفتنی ها رو گفتند فقط یک نکته خاستم بگم که هرکسی که اومد خاستگاریت قدر مطلقشو بگیر ببین مناسبت هست یا نه به این فکر نکن که بعدا من خاستگارهای بهتری خاهم داشت

    مطمانا خواهی داشت اما همین که سن میره بالاتر تعداد خواستگار هم بیشتر میشه با موقعیت های خوب ،موازی با اون انتظاراتت فوران میکنه به این راحتی ها راضی نمیشی ازدواج کنی(خواسته یا نخواسته این پیش میاد)

    برا همین بهتره تو این سن، خوب موقعیت هات رو بررسی کنی اگه به معیارات خورد و بهش حس مثبتی هم داشتی سخت نگیر .
    البته به خاطر ترس از نیومدن موردای بهتر هم با کسی ازدواج نکن.
    حالا با این توصیفاتی که ازش داشتی بهش حس منفی داری یا مثبت؟ یا کلا خنثی ای؟


    پ.ن : با احترام به نظر اقای ارمین
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
    ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : دوشنبه 30 تیر 93 در ساعت 17:28

  11. 2 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 01 مرداد 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 30 تیر 93)

  12. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مرداد 93 [ 10:58]
    تاریخ عضویت
    1393-4-27
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    57
    سطح
    1
    Points: 57, Level: 1
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    در جواب ریحانه جوون باید بگم نزدیک به یک ترمه ما با خانواده شون را میشناسیم و البته رفت و آمد هم داشتیم در جواب آن سوال دیگه نمی دونم والا من که ازش بدم نیومده که...
    فرشته اردیبهشت عزیز من خودم به این نکته رسیدم...در مورد قیافه شون نظرم خنثی است ولی واقعا اخلاقش رو دوست دارم و از اینکه اینقدر سریع درک می کنه واقعا خوشحالم...چون من شاید از چیزی خوشم نیاد یا ناراحت بشم ولی نمی گم...اما ایشون تو این مدت خیلی کم کاملا متوجه شدند که چه چیزهایی رو دوست دارم و چه چیز هایی ناراحتم می کنه،این برام ارزشمنده...

  13. کاربر روبرو از پست مفید maniash تشکرکرده است .

    khaleghezey (سه شنبه 31 تیر 93)

  14. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 30 خرداد 94 [ 14:17]
    تاریخ عضویت
    1393-3-08
    محل سکونت
    یزد
    نوشته ها
    211
    امتیاز
    2,211
    سطح
    28
    Points: 2,211, Level: 28
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    262

    تشکرشده 312 در 141 پست

    Rep Power
    35
    Array
    سلام.حالا اومدیمو ایشون یه روز حواسش به شما نبود و درکتون نکرد.اون وقت نقص چهرشو نمی زنید تو سرش؟

  15. #19
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود بانو

    1.معیارهای شما برای انتخاب ایشون چیه؟
    2.تا به حال چه مراحلی رو طی کردید؟چندبار حرف زدید پیش مشاور رفتید مشاور چی گفته(بصورت کامل توضیح بده)
    3.اطرافیان و بخصوص خانواده تاثیر بسیاپر زیادی داره در نگرش فرد مخصوصا در خصوص بانوان و انتخاب همراه و شریک زندگیشان پس لطفا تا وقتی به نتیجه قطعی نرسیدید جواب مثبت ندید

    لطفا آدرس زیر را مطالعه فرمایید

    www.hamdardi.net/thread-12878.html
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  16. کاربر روبرو از پست مفید khaleghezey تشکرکرده است .

    reihane_b (سه شنبه 31 تیر 93)

  17. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مرداد 93 [ 10:58]
    تاریخ عضویت
    1393-4-27
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    57
    سطح
    1
    Points: 57, Level: 1
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سعید جان نقصی تو چهره شون نیست که این طوری می گید...:-(
    فقط به نظرم خشگل نیومدن که اونم به خاطر این بود من اصن خجالت می کشیدم بهشون نگاه کنم که بعد گفتم نمی شه که همین طوری یکیو رد کرد و متوجه شدم ایشون شاید زیاد خوشگل نباشند ولی به هیچ وجه زشت نیستند،بعدشم همیشه همه چی بر وفق مراد نیس،شرایط آدما رو هم باید در نظر گرفت و من هم این قدر آدم متوقعی نیستم که بخوام منو در هر شرایطی درک کنند...

  18. کاربر روبرو از پست مفید maniash تشکرکرده است .

    khaleghezey (چهارشنبه 01 مرداد 93)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. 4 روش سریع برای ترمیم ناخن شکسته
    توسط meinoush در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 16 آبان 93, 20:56
  2. پاسخ ها: 102
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 اردیبهشت 92, 15:26
  3. با عشقم ازدواج کنم یا خواستگارم؟باید سریع جواب بدم تا دو روز دیگه
    توسط nanila در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 51
    آخرين نوشته: شنبه 06 آبان 91, 12:45
  4. جواب منفی و ضایع شدن در خواستگاری
    توسط asemani_113 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 دی 89, 01:58

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.