به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 26 دی 01 [ 23:31]
    تاریخ عضویت
    1393-4-20
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    6,488
    سطح
    52
    Points: 6,488, Level: 52
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 18 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    "به این خواستگار اعتماد کنم؟" ( از پاسخهاش برداشت رابطه پیش از ازدواج را می کنم )

    سلام
    یه دخترم که تا به حال به هیچ پسری رابطه نداشتم
    و برام مهمه همراه آینده ام هم اینطوری باشه
    تو جلسه خواستگاری با یکی از خواستگارم حرفمون به خیانت در زندگی زناشویی کشیده شد
    ازشون سوال کردم اگر خانمی به شما بگه همسرش بهش خیانت کرده و دیگه نمیتونه باهاش ادامه بده شما چی بهش میگید؟
    ایشون گفت اتفاقا یه خانمی از اطرافیان(حالا این ادم کیه بوده و چرا از همه جا از این آقا نظر خواهی کرده خدا میدونه) بهم این مشکل رو گفته و منم گفتم مقصر خودت بودی که نیازهای همسرت رو براورده نکردی
    بهشون گفتم شما قبلا با کسی ارتباط داشتید و اون گفت نه
    گفتم من ادمی هستم اگر متوجه بشم همسرم با کسی ارتباط داشته حتما رابطه رو بهم میزنم
    پرسید در هر سطحی از ارتباط باشه
    گفتم در هر سطحی باشه
    گفت اما مردها خیلی براشون سخته چون نیازهاشون از خانم ها قوی تره
    و این رو هم گفت که آدم ها جایز الخطا اند
    این ادم برونگراست و فکر میکنم هات هم باشه سنش از سی بیشتره خانوادش مذهبی اند و خودش هم
    اما نوع جوابهایی که بهم داد یکم دودلم کرد
    اگه باکسی نبوده چرا گفت ادم ها جایز الخطاند و اینکه میگه مرداها نیازهاشون قویه پس چطوری خودش تا سی سالگی رابطه نداشته
    به نظر شما جواباش مشکوک بود یا من زیاد حساس نشم؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید بهسا تشکرکرده است .

    بی نهایت (دوشنبه 06 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. " پیش به سوی زندگی بهتر " (زیر ساخت گارگاههای مشاوره ای )
    توسط فرشته مهربان در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 تیر 99, 07:19
  2. ایا برای تامیین اینده ام…"""…… بیمه عمر ……"" تصمیم و گزینه درستی هست؟؟؟
    توسط عروس خوشبخت در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 اسفند 95, 21:30
  3. توصیه نوروزی یک روانپزشک: نه "چاقی" خانمها را به روی شان بیاورید، نه "کچلی" مردها را
    توسط khaleghezey در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 فروردین 93, 13:16
  4. ریشه همه مشکلاتمو پیدا کردم "دوستش ندارم"
    توسط mahtisa در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: جمعه 18 بهمن 92, 06:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.