باسلام
به احترام این روزهای عزیز انشالله خدا دعاهای همه مارومستجاب میکنه هرکس هر ارزویی که داره بهش میرسه
خواهرخوبم شمااشاره نکردیدکه رشته تحصیلتون چی هست ولی برای هررشته ای به ویژه درمقطع ارشد میشه کارپیداکرد ولی بایدگشت
اولین مورد به مدرسه های غیرانتفاعی درخواست همکاری بدید
2-به موسسه های تحصیلی درخواست همکاری بدیدوبه عنوان پشتیبان اموزشی مشغول به کاربشید
3-اگررشته هایی درحیطه روانشناسی دارید مجوز مهدکودک ،مددکاری و...بگیرید
4-اگرمدرک کارشناسی باسن سی سال داشته باشی میتونی مجوزمدرسه غیرانتفاعی بگیری شماهم شرط مدرک وسن
راداریداینطوری برای هرپنج خواهراشتغال زایی میشه
درسته بعضی کارهادرامدش کمه ولی ازبیکاری خیلی بهتره شایددرابتدابگیدباماهی صدتومن چیکارمیشه کردولی بایدازکم شروع کنید دوست من درابتدابه عنوان منشی یه مطب باماهی پنجاه تومن شروع کرده بود بعدش رفته رفته حقوقش زیادترشدوکارش رودکترارتقاداد درحال حاضربه عنوان مدیرمرکزفعالیت میکنه به گفته خودش "خودم روخیلی دست بالانگرفتم که من مدرک لیسانس دارم منشی بشم میگفت رفتم حالاهم که به امیدخداارشدگرفتم وازنظرمالی هم مشکلی ندارم "شماهم شایددرابتدادرامداندکی داشته باشید ولی به مرورپیشرفت میکنید حضورشمادراجتماع هم موجب میشه دیگران هم شماروببینند وهم خواستگارهاتون زیادمیشه چون خونه بشینید به امیداینکه خواستگاربیایدزیادکارجالبی نیست چون خواستگارازکجامیدونه تواین خونه دخترهست اول بایدمعرفی بشیدتاخواستگاربیاد
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)