به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 33

Threaded View

  1. #33
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 آذر 98 [ 09:29]
    تاریخ عضویت
    1392-6-02
    نوشته ها
    222
    امتیاز
    7,688
    سطح
    58
    Points: 7,688, Level: 58
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    143

    تشکرشده 338 در 125 پست

    Rep Power
    40
    Array
    نگار عزیز اینکه می گی بعد از طلاق نامزدت پشیمون شده این احتمال هم می ره که ایشون تا لحظه نود می خواسته از شما چشم ترس بگیره به قولی باورش نمی شده که شما واقعا از هم جدا می شید
    شاید می خواسته بترسونه شما رو
    نمی دونم راستش تاپیک شما رو که می خونم خیلی ناراحت می شم
    سال گذشته یه تاپیک داشتم به نام عقدو و شوهرم بهم خیانت کرده دوستان همه نظر دادن حدود ۹۰ تا پست بود و همه نظرات مثل هم بود به جز یکی از اون ها که می گفت این زندگی ارزش ادامه دادن نداره کسی که اینقدر لجباز باشه مناسب نیست
    یادمه اصلا از این نظر خوشم نیومد و ته دلم خالی شد
    ولی همون فرد از تجربه خودش به من نصیحت کرده بود و حرف همون یک نفر بعد از یک سال به من ثابت شد
    تو این شرایط فعلیت به نظر من این کار رو انجام بده
    ۱. اگه نامزدت خواهان برگشته رک و راست و واضح از زبون خودش لین حرف رو بشنو و ذهن خوانی نکن
    ۲. کتاب ایا تو ان گمشده من هستی از باربارا دی انجلیس رو بخون و توی اون کتاب تمامی خصوصیاتی که یک زندگی رو به بن بست می کشونه رو نوشته الان بیشتر از روی دلتنگی و عذاب وجدان خیلی از مواردی رو که ذر نامزدت نمی پسندیدی پیش چشمت نمیاد و خودت رو مقصر و مسئول نی دونی این کتاب چشمت رو به یکسری مسائل پنهان باز می کنه
    نسخه pdf این کتاب توی اینترنت هست
    ریز به ریز هر صفحه کتاب رو خوندی توی یک دفتر اگه تجربه مشابه و یا رفتار ی از خودت و نامزدت بود بنویس
    شخص من وقتی به بخش خانواده مداخله گر رسیدم اینقدر باربارا دقیق توضیح داده بود که واقعا قانع شدم نامزد من یک بچه بود که اختیارش دست باباش بود و جالب تر اینکه گفته اگه خانواده شوهر مداخله گر هستن چه رفتاری از پسر می تونه این خصوصیت اون ها رو خنثی کنه
    حالا اینو برات مثال زدم که درد مشترک من و شما بود و بی تاثیر در جداییمون نبود
    حتما کتاب رو بخون و حتما نکته برداری کن ببین کجا ها اشتباه رفتی کجا عا نادیده گرفتی کجاها می تونستی بهتر عمل کنی
    ما هر دو تجربه سختی داشتیم بگذار حداقل از توی این همه سختی در س ‌یرو که باید می گرفتیم رو بگیریم
    ویرایش توسط دختر 7 : پنجشنبه 26 تیر 93 در ساعت 16:35


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ادامه ارتباط پس از نه شنیدن از دختر
    توسط medaso در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 دی 94, 11:04
  2. آیا طلاق پس از 12 سال ؟ به علت بیماری پارانوئید همسر
    توسط asemani در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 اسفند 91, 12:36
  3. زندگی پس از طلاق من
    توسط gole kaghazi در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 تیر 91, 05:06
  4. ادامه تماس های یکی از طرفین پس از پایان رابطه
    توسط فارسیت در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 اردیبهشت 91, 02:18

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.