نگار عزیز اینکه می گی بعد از طلاق نامزدت پشیمون شده این احتمال هم می ره که ایشون تا لحظه نود می خواسته از شما چشم ترس بگیره به قولی باورش نمی شده که شما واقعا از هم جدا می شید
شاید می خواسته بترسونه شما رو
نمی دونم راستش تاپیک شما رو که می خونم خیلی ناراحت می شم
سال گذشته یه تاپیک داشتم به نام عقدو و شوهرم بهم خیانت کرده دوستان همه نظر دادن حدود ۹۰ تا پست بود و همه نظرات مثل هم بود به جز یکی از اون ها که می گفت این زندگی ارزش ادامه دادن نداره کسی که اینقدر لجباز باشه مناسب نیست
یادمه اصلا از این نظر خوشم نیومد و ته دلم خالی شد
ولی همون فرد از تجربه خودش به من نصیحت کرده بود و حرف همون یک نفر بعد از یک سال به من ثابت شد
تو این شرایط فعلیت به نظر من این کار رو انجام بده
۱. اگه نامزدت خواهان برگشته رک و راست و واضح از زبون خودش لین حرف رو بشنو و ذهن خوانی نکن
۲. کتاب ایا تو ان گمشده من هستی از باربارا دی انجلیس رو بخون و توی اون کتاب تمامی خصوصیاتی که یک زندگی رو به بن بست می کشونه رو نوشته الان بیشتر از روی دلتنگی و عذاب وجدان خیلی از مواردی رو که ذر نامزدت نمی پسندیدی پیش چشمت نمیاد و خودت رو مقصر و مسئول نی دونی این کتاب چشمت رو به یکسری مسائل پنهان باز می کنه
نسخه pdf این کتاب توی اینترنت هست
ریز به ریز هر صفحه کتاب رو خوندی توی یک دفتر اگه تجربه مشابه و یا رفتار ی از خودت و نامزدت بود بنویس
شخص من وقتی به بخش خانواده مداخله گر رسیدم اینقدر باربارا دقیق توضیح داده بود که واقعا قانع شدم نامزد من یک بچه بود که اختیارش دست باباش بود و جالب تر اینکه گفته اگه خانواده شوهر مداخله گر هستن چه رفتاری از پسر می تونه این خصوصیت اون ها رو خنثی کنه
حالا اینو برات مثال زدم که درد مشترک من و شما بود و بی تاثیر در جداییمون نبود
حتما کتاب رو بخون و حتما نکته برداری کن ببین کجا ها اشتباه رفتی کجا عا نادیده گرفتی کجاها می تونستی بهتر عمل کنی
ما هر دو تجربه سختی داشتیم بگذار حداقل از توی این همه سختی در س یرو که باید می گرفتیم رو بگیریم








علاقه مندی ها (Bookmarks)