منابع اون گرایشی که دوست داری ادامه تحصیل بدی رو نگاه کن باحوصله یه هفته براش وقت بذار.سرفصلهاش رو نگاه کن چند صفحه ازاول ووسطش روبخون بعد ببین مثلا از۲۰تاکتابی که منبع هست چندتاشو بعدازنگاه کردن علاقه داری بخونی اگرمثلا از۲۰تا۱۷تاش رودوس داشتی وبرات جذاب بود که علاقه ت بعدا کم نمیشه حتی بیشتراز ده تاهم خوبه(یعنی ازنصف بیشتر) انگیزش رو هم داری چراغ سبزهست.اما اگربعدازیک هفته دیدی از۲۰تا کمترهشت یا۵ کتاب رو دوس داری ومطالب بقیه کتب رودوس نداری نشون میده علاقه ت واقعی نبوده برای ادامه دادن. این ی پیشنهاد شخصی بود.اگه مطالب بیش ازهفتاد درصدکتابهارو دوس داشتی وبرات جذاب بود حتماادامه بده
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)