نگار جان سلام
خوشحالم تصمیم دلتو گرفتی . نگار خانم برا خوشبختی هرگز جوابشو نده تمومش کن از زندگیت دورش کن به حرفاش اهمیت نده جواب هیچیشو نده . اون درو ببند تا خدا برات یه در تازه باز کنه به سوی خوشبختی
حالا شما تجربه خوبی داری پس بیشتر مواظب خودت باش وبرا آینده از احسساسات کمتر و منطق بیشتر بهره ببر
بدرود
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)