به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #5
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrdad_2 نمایش پست ها
    سلام
    پسري در سن 29 سال و در موقيعت ازدواج هستم
    مي خواهم با دختر خاله ام ازدواج كنم ، ما دوتا خيلي همديگر را دوس داريم و البته او بيشتر دوست دارد و دليل اوليه ازدواجمون هم اصرار چند ساله اون هست ، سنش 12 سال از من كمتر است.
    محل زندگي ما در شمال است و اينجا كار و موقعيت و درآمد و مغازه دارم و خدا را شكر مي تونم يك زندگي را اداره كنم.
    محل زندگي دختر خالم تهرانه و يك سال هنوز تا ديپلم گرفتنش مونده ، اون ميگه بخاطم حاضره به شمال بياد و اينجا زندگي بكنه ، از طرفي بعضي وقتا مي گه تهران بريم و بخاطر زندگي در شمال منت سرم ميزاره
    ، بهش گفتم تهران كار و خونه و درامد ندارم ، وضع خانوادگي هر دوي ما حدي نيست كه بتونن خانواده هابهمون كمك كنن البته خدا روزي رسونه و نگران نيستم اما چرا بايد رفاه زندگي اينجا را رها كنيم و به تهرانم بريم ، اينجا كمتر از دوسال صاحب خونه ميشيم اما تهران خودشون بعد از 20 سال هنوز مستاجرن ، تهران بايد كارگر صاحب خانه و صاحب مغازه باشم ، آب و هواش كثيفه و . . .

    حالا بازم در مورد كار و زندگي با هم تا حد زيادي توافق داريم و مشكل بزرگي نيست

    مشكل اونجايي آغاز ميشه كه مهريه خواهرم و يك عروسمون 300 سكه و عروس دوم 400 سكه است
    من دوس ندارم مهريه بيشتر از 100 سكه قبول كنم و الته در خانواده هم معروف هستم كه با آبجي و عروس ها بحث مي كردم كه چرا مهريه را بالا قرار دادند.
    دخترخالم خيلي دختر خوبيه و منم از صميم قلب دوسش دارم فقط ازين نگرانم كه بعد از اينكه ازدواج كريم و در مشكلات زندگي قاطي شديم اون بگه اشتباه كردم كه ازدواج كردم و طلاق مي خوام و مهريه اش را طلب كنه ، چون خالم اولش مخالف بود و مي گفت دخترم بعدا پشيمون ميشه و ميگه زود شوهرم دادين
    دختر خالم ميگفت حرفش عوض نميشه اما حالا كه صحبت مهريه شده ميگه من اون موقع خر بودم كه بهت گفتم ازدواج كنيم و بايد مهريه ام بالاتر از اوناي ديگه باشه
    ميگه من به راحتي ميتونم از رو دست داشتنم بگذرم وقتي بفهمم يه نفر منو خر فرض كرده

    خدا ميدونه من اونا دوسش دارم و نميخوام از دستش بدم اما مهريه را خيلي ها دادن و خيلي ها هم گرفتن
    امام علي ع مي فرمايد : در دوستي جاي دشمني بگذار و در دشمني جاي دوستي
    اگه مهريه مثلا 400 سكه را قبول كنم بعد از چند سال اون بخواد جدا بشه و منا زندان بندازه چيكار كنم
    واقعا سردر گم هستم
    از همه شما مي خواهم كه راهنمائيم كنيد
    ممنون

    خیلی خلاصه به سبک جناب فرهنگ27 جواب میدم

    مهریه حق زن هستش و باید توسط مرد به زن پرداخت بشه چه از نظر شرعی و قانونی و اخلاقی.
    چه شما خوشت بیاد و چه خوشت نیاد حفه زن هستش مهریه.توی خارج از کشور 50% ثروت مرد بیون زوجین تقسیم میشه.
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
    ویرایش توسط khaleghezey : شنبه 21 تیر 93 در ساعت 09:45

  2. 2 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    Esssssi (شنبه 21 تیر 93), دختر بیخیال (شنبه 04 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شوهرم بسيار حساس، ريزبين و بدبين است. بسيار به كمكتون نياز دارم.
    توسط به دنبال محبت در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: یکشنبه 06 فروردین 91, 03:39
  2. مشكل من: استقلال طلبي بيش از حد و كم شدن ميزان سازشم با اطرافيان
    توسط صنم_64 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 16 اسفند 90, 02:04
  3. آنچه زن ها از شنيدنش بيزارند
    توسط ani در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 خرداد 89, 12:33
  4. +آيا واقعا اون درست ميگه و اين چيزا خيلي عاديه؟؟؟
    توسط دوراهي در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: شنبه 30 آبان 88, 09:44

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.