
نوشته اصلی توسط
anoosh
کلا دانشگاههای سراسری سعی میکنن نزارن دانشجوهاشون برن سر کار و میخوان 24 ساعته در خدمت دانشگاه باشن(به نوعی بدتر از برده داری) چون بهترین ها در این دانشگاهها جمع هستن و اگه شما نتونی مثل بقیه کار کنی بقیه گوی سبقت رو ازت میگیرن. استاد هم براش رزومه کاریه خودش مهمه و برای یک دانشجوی کم کار اهمیتی قائل نیست. دانشگاههای تاپ پولی از دانشجو نمیگیرن که نگران باشن اگه سخت گیری کنن مشتریشون کم میشه برای همین اصلا اصلا معادلات یک دانشگاه رده بالا را با دیگر دانشگاهها یکی نگیر.
دانشگاه من هم همینطور بود و اجازه اشتغال نداشتیم.
اما من به چشم برده داری بهش نگاه نکردم.
دانشجویی که کار می کنه (اون هم کار تمام وقت ) کیفیت کارش می آد پایین.
کیفیت کار پایین دانشجو، کیفیت دانشگاه رامی آره پایین.
اون دانشگاه و استاد حق داره از زحماتی که کشیده مراقبت کنه و نذاره سطح دانشگاه و کارش پایین بیاد.
مساله کاروزی و همکاری دانشگاه و صنعت و .... کاملا جداست.
این که کسی کارمند تمام وقت و دانشجوی تمام وقت باشه، یعنی یک نفر، دونفر باشه.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)