نگار جان سلام
پس مانع رابطه تلفنی و ایمیلی شو تا بره و استقلال پیدا کنه مرد بشه و لیاقت ازدواج و دختری مثل شما رو پیدا کنه
ازش فاصله بگیر تا به خودش بیاد
نذار بیش از این با دلت و عصابت بازی کنه بهش بگو مرد شدی استقلال پیداکردی جنم برپایی یه زندگی پر آرامش داشتی به پدرم زنگ بزن البته قبلش میریم پیش مشاور و هردو تست خواهیم داد
نگار خانم بذار گذشت زمان کار خودشو انجام بده الان بهترین فرصته. اجازه بده دوری در دل طعم عاشقی رو دوباره زنده کنه
روزایی که آرزو جدایی میکردین یادتون رفته
شاید به زودی برات خاستگار جدید اومد . راستی چه نوع طلاقی گرفتی؟ میدونی؟ عده داری یا نه ؟ منظورم اینکه فرصت برگشت به عقد نامه قبلی هنوز هست یا نه ؟ اگه هست به شوهرت بگو تو این فرصت مونده حدود 3ماه فکر کنه بهش بگو قرورشو کم کنه ویک تصمیم جدی بگیره در صد گناهانشو تو مشاجرات قبول کنه احترام گذاشتنو به همسرش یاد بگیره
بهش بگو منم همینطور منم فکر میکنم و اشتباهاتمو قبول میکنم . اگه خواستی بیا در خونمونو بزن
نگار منتظرت خواهد بود
نکته در ازدواج مجدد تمام جوانب رو بسنج بخصوص مادر ایشونو رفتارها بدشو و اینکه هرگز از مادرش به خاطر تو نخواهد گذشت را در نظر داشته باش
بدرود









علاقه مندی ها (Bookmarks)