سلام عزیزم امیدوارم از این حالت به زودی در بیای.عزیزم من یه تجربه طلاق دارم تقریبا یکسال پیش که مثل تو بیش از حد بی قرار بودم همش دلم به شوهرم تنگ میشد و پشیمون بودم از طلاقم و شوهرمم همینطور تا اینکه بعد از خیلی ماجراها ما برگشتیم دوباره به زندگیمون ولی واقعا الان بازم پشیمونم چون من با شوهرم نتونسته بودم زندگی کنم که طلاق گرفته بودم باز چرا ز چرا برگشتم.گلم بهت توصیه میکنم صبور باش بخدا میدونم چی میکشی طلاق به نفعت بود و اگر بتونی کلا فراموشش کنی مهم باش خیلی خوشبخت میشی خواهشتلاشتو ن تا مثل من نشی فقط با خدا باش و محکم باش








علاقه مندی ها (Bookmarks)