همیشه آروم باشی
خب عزیزم اگه این بهونه ها و پیچوندن ها هست خودت با عقل و درایتی که متوجه شدی بهتره بذاریش کنار.به خاطر وابستگی گریه میکنی،غصه میخوری ،ولی مطمئن باش میگذره و به آرامش میرسی،وقتی مشکلی نیست و ایشون فقط قدرت اختیار نداره بهتره بذاریش کنار،اون هم بدون هیچ بحث و دلخوری فقط بهش بگو من هرچقدر برای احساسم ارزش قائل باشم دو برابر بیشتر برای وقت و آینده و خوشبتی و آرامشم ارزش قائل هستم ،بی رنج نیست فراموش کردن ولی مطمئن باش رنجش خیلی کمتر از اون چیزی هست که در ادامه دادن این رابطه میکشی،ممکنه یه روز به خودت بیای ببینی اون تموم کرده و تو موندی با کلی افسوس.
دختر عاقلی هستی که وقتی میدونی بی سرانجام هستش و طرف فقط میپیچونه با دلایل الکی و تلاشی نمیکنه ،قصد داری فراموشش کنی.
موفق باشی









اگرم که قسمتم باهاشه ، بهتره که بشه .

علاقه مندی ها (Bookmarks)