به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 33

Threaded View

  1. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 آبان 93 [ 06:33]
    تاریخ عضویت
    1390-10-21
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    3,214
    سطح
    35
    Points: 3,214, Level: 35
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    422

    تشکرشده 448 در 154 پست

    Rep Power
    36
    Array
    سلام نگار جان،
    تاپیک های قبیلتو حوندم، خیلی متاسف و ناراحت شدم. همدردی منو قبول کن عزیزم. امیدوارم بعد از این هر چی که پیش میاد خیر و مصلحت باشه واسه هر دوتون.
    ولی نگار جان مسئله ای که توی تک تک تاپیک هات و حتی همین تاپیک فعلیت که بعد از جداییتون باز کردی ، به چشمم خورد اینه که شما تقریبا توی هر پستت از مادر ایشون صحبت 'کردی و میکنی. به نظر میرسه شما درگیری فکری اصلیت مادر ایشون بود نه خودشون. همسر شما این آقا بود، کسی که قرار بود باهاش زندگی کنی ایشون بود. اصلا اگه شما میرفتی عسلویه اونجا زندگیتونو شروع میکردین اثری ازین مادر نمیموند. اگرم میموند خیلی کم رنگ بود. داستان دخالت و نقش داشتن مادر شوهر توی زندگی پسر و عروس یه داستان قدیمی و کهنه ست. دیگه دورش سر اومده. از نظر من به هم خوردن زندگی زن و شوهر به علت دخالت های مادر شوهر مثل یه بیماریه که قدیما خیلی تلفات میداد ولی امروزه داروش کشف شده و راحت قابل درمان و حتی پیشگیریه! از نظر من بدترین مادر شوهر ها رو در کمال حترام و متانت رااااااحت میشه دور زد. فقط کافیه کمی سیاست داشته باشی.
    حالا این حرفا دیگه گفتن نداره نمیخوام بیشتر از این ناراحت شی. پس بگذریم :) بریم سراغ یه چیزی که الان به درد بخوره :)
    نگار جان دو تا سوال منو میتونی جواب بدی؟
    1- اگه مادر شوهر سابقت رو کاملا بذاریم کنار و تصور کنیم ایشون اصلا وجود خارجی نداره یا اصلا فکر کنیم تو و همسرت توی یه کشور دیگه دوتایی تنها زندگی میکردید، ایراد شوهرت جز خساست و اینکه اهل رفت و آمد نبود دیگه چی بود؟
    2- از لحن همسرت احساس کردی میخواد برگرده و فکر ازدواج مجدد با شما ممکنه توی ذهنش باشه؟ خودت چی، چنین تمایلی داری؟

  2. 5 کاربر از پست مفید عسل. تشکرکرده اند .

    maryam240 (یکشنبه 03 اسفند 93), negar1987 (جمعه 13 تیر 93), parsa1400 (جمعه 13 تیر 93), آرام دل (جمعه 13 تیر 93), شیدا. (جمعه 13 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ادامه ارتباط پس از نه شنیدن از دختر
    توسط medaso در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 دی 94, 11:04
  2. آیا طلاق پس از 12 سال ؟ به علت بیماری پارانوئید همسر
    توسط asemani در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 اسفند 91, 12:36
  3. زندگی پس از طلاق من
    توسط gole kaghazi در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 تیر 91, 05:06
  4. ادامه تماس های یکی از طرفین پس از پایان رابطه
    توسط فارسیت در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 اردیبهشت 91, 02:18

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.