نگار جان سلام
می دونی چرا بهت بعد طلاق زنگ زده براینکه به تو عذاب وجدان وارد کنه و تورو اسیر خودش کنه تا شما تو زندگیت پیشرفت نکنی والا بدون خوب میتونست یه اس یا به تماسات پاسخ بده و یه چیز دیگه حق طلاق با مرد و یک مرد سالم و منطقی هرگز اجازه نمیده زندگیش به این راحتی از دست بره حتی به خاطر قرور مرد عاقل کوتاه میاد
شما هم حتما غیراز قرور دلایل محکم دیگه داشتی و تو این مدت هزار بار برا خودت برسی کردی و به نتیجه آخر رسیدی
دلتنگیت بیخوده و پوچ البته درکت میکنم سخته ولی ثمری نداره این حسو همه دارن طبیعیه
پاشو باید از صفر شروع کنی این ماه مبارک مهمون خوبی باش و خوب استراحت کن . ولی بعدش زندگی جدیدتو شروع کن
بدرود









علاقه مندی ها (Bookmarks)