واقعا ناراحت شدم پست آخرت را خوندم.
بعضی ها مشکلاتشون حاده، جدا می شن باز آدم دلش نمی سوزه.
نمی خوام امیدوار باشی، چون بعدش سخت تر می شه.
می ترسم تو این شرایط روحی بدتر اذیتت کنم.
واقعا راه برگشتی نیست؟
آخه شما مشکلی نداشتید که ...
مشاوره رفته بودی برای تصمیم نهایی؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)