نگار جان دو هفته ای بی خیال باش واسه خودت بخواب بخور بچرخ تو خونه سریالی فیلمی نگاه کن موسیقی
گوش کن برو پیاده روی و ... اگه دیدی که حالت بهتر نشد یه روانپزشک خوب پیدا کن برو بپرس که چه کار کنی. قاعدتا یه کم بگذره بهتر میشی اما اگه مثلا یه ماه گذشت دیدی جون نداری تکون بخوری نفست هم به زور بالا میاد اصلا نمی تونی یه سری کارا رو بکنی اونوقت نیاز داری بری از روانپزشک اونم خوبش راهنمایی بخوای
تو مگه از اون اقا جدا نشدی؟ ولش کن به خودت برس الان وقت و جون نداری که بخوای واسه یکی دیگه بذاری اول باید خودتو جمع و جور کنی بعدا که خوب شدی می تونی واسه یکی دیگه دل بسوزونی که به نظر من حالا که راهتون جدا شده کاری هم واسه هم نمی تونین بکنین حداقل بیا دیگه بهش فکر نکن
الان به جای اینکه دلت واسه اون و اینده اش بسوزه به خودت برس و روحیه اتو بهتر کن
روانشناس هم برو اگه دیدی نیاز داری
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)