سلام
منم چند ماه جدا شدم اوایل اینقدر سختی کشیدم که هیچوقت یادم نمیره
ما هم از روی لجبازی جدا شدم از قرور بیجا
تنها چیزی که میتون بگم اینه که تا دیر نشد یه تصمیم بگریر نذار این مشکل مثل یه زخم کهنه بشه اگر به این حالت عادت کردی دیگه به سادگی اروم نمیشی
شاید با یکم فکر کردنر مور برگشت یا یه تفریح مناسب شاید هم خونواده
به هرحال بیا بیرون که بد جور گیر میکنی








علاقه مندی ها (Bookmarks)