سلام خانومی، ووقتی تاپیکت و خوندم خیلی ناراحت شدم. همسر شما وصع مالیش توپ ولی خسیسه همسر من وضع مالیش متوسط اونم خسیس. همسر من و شما وجه اشتراکای زیادی دارن. فحش ناموسی دادن موقع رانندگی و البته فوتبال. ایرادگیری، دخالت کردن تو کارامون حتی کارای بچه . عزیزم من خودم نیاز به راهنمایی دارم نمیتونم راهنمای خوبی برات باشم فقط میخواستم بگم تو این تالار خانومای زیادی مثل شما هستن. و از خوندن تاپیکتم واقعا ناراحت شدم. امیدوارم زودتر مشکلت حل بشه.واسه منم دعا کن خانومی. ایشالاکا اون دنیا به خاطر تحمل همسرانی بد آخلاق جامون تو بهشته. موفق باشی![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)