دادا شرمنده تایپیک ها رو قاطی کردم ببخشید 

مقالات زیر را مطالعه کنید دوست عزیز
معیارهای ازدواج
انتخاب و خواستگاری
اینجوری زودتر به نتیجه میرسی بعد کامل بیا توضیح بدی خیلی کم توضیح دادی در مورد معیارهایی که داری مثلا:
تحصیلات:لیسانسه باشه
مذهب:معمولی باشه
یا حجابش:مانتویی باشه یا مدرن یا چادری
خانوادش:اینجوری باشه
.
.
اینجوری به ترتیب اولویت برای هرکدوم ستون بندی کن و چند خط بنویس.
این نوشته شماست:
از طرفی نمیتونم به راحتی ازش بگذرم چرا که هم فامیل هم اینکه خانواده خیلی خوبی داره!!!
مقالات سایت مخصوصا در مورد معیاهای ازدواج را مطالعه کن خوب و کامل معیارهای خودت را بنویس و در کنار آموخته هایی که بدست میازی از خواندن مقالات سایت بزار بعدش یه جمع بندی کن و اینجا بنویس عجله نکن فدات شم خوب فکر کن و بعد بنویس
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)