به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 تیر 93 [ 13:46]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    16
    سطح
    1
    Points: 16, Level: 1
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها
    لطفا عنوان را بر اساس مشکلي که داريد تغيير بديد.

    دوستان تا وقتي عنوان گوياي مشکل کاربر نيست از گذاشتن نظرات خود داري کنيد

    کاربر گرامي لطف کنيد از طريق تماس با ما (بالاي سايت) يا پايين کادر روي مثلث مشکي(کنار کلمه تشکر) کليک کرده و عنوان مناسب را به مديريت سايت اطلاع دهيد با سپاس

    اينکار سه تا حسن داره يکي اينکه مديران و مشاورين سايت به تاپيک شما سر ميزنن
    دوم اينکه شما با فکر کردن و متمرکز کردن افکار خودتان دليل اصلي مشکل خود را بيان ميکنيد اينجوري متوجه مي شويد واقعا مشکل شما چيست و خودش خيلي به شما در حل جواب کمک ميکند
    و دليل سوم با مشخص شدن دقيق مشکل کاربران سايت بهتر مي توانند شما را راهنمايي کنند

    *******************

    از اساتیدت خیلی خوشم اومد

    شما 31 سالته فکر کنم بهتره مستقل بشید و مستقل تصمیم بگیرید احترام به نظر خانواده یکچیزه و آیندنگری در مورد زندگی خودت معیارهای انتخاب همسر و نظر خودت یکچیز دیگه اینو بی احترامی نبین دوست عزیز.

    در مورد خودت کامل توضیح بده ولی قبلش عنوان را اطلاع بده عوض کنن خودمم اطلاع میدم.

    چندسالته
    خدمت رفتی
    شغلت مدرک تحصیلیت چیه
    معیارهای انتخاب همسر بترتیب اولویت همراه با توضح بنویس
    من که سنمو همون اول گفتم 1362 هستم
    شغل و حرفه ای که دارم مربوط به کامپیوتر و بصورت شغل آزاد هست که البته چند وقتیه بیکارم و دارم دنبال شغلی میگردم که با سرمایه ای که دارم همسان باشه
    سربازی 8 ساله پیش رفتم
    تحصیلات هم دیپلم هستم
    راجع به سوال آخر هم باید بگم تنها چیزی که واسه من مهمه اخلاق طرفه مقابل هست چرا که من خیلی احساسی هستم و هیچی مثل اینکه تفاهم بین ما حاکم نباشه منو اذیت نمیکنه اینطور بگم که اگه تو مشکلات کوتاه نیاد این موضوع منو واقعا داغون میکنه
    طرز فکرمم اینه که او حق داره که مثه من آزاد باشه هرچی دوست داره بپوشه هرجا دوست داره بره یه انسان کاملا آزاد ولی درصورتی که به فرهنگ و محیط زندگی بخوره امیدوارم توضیحاتی که دادم به درد بخوره

  2. کاربر روبرو از پست مفید sayman724 تشکرکرده است .

    khaleghezey (چهارشنبه 04 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چندین خواستگاری بی نتیجه داشته ام که به دلایل واهی بهم میخورد.. ایا طلسم حقیقت داره؟ دارم خرافاتی میشم
    توسط المای در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 تیر 96, 13:34
  2. وارد شدن به یک سیکل قهر و آشتی چهارساله و بی نتیجه
    توسط بید در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 20 دی 93, 22:36
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 مهر 92, 20:11
  4. پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 تیر 92, 14:56

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.