عزیزم خونسردیتو حفظ کن تا بتونی آرامشتو دوباره بدست بیاری.
اولا توجه داشته باش که هنوز مطمعن نیستی فقط سرچ کردن، شاید از رو کنجکاوی بوده.
( منم اینجا درمورد صیغه خونده بودم، میخواستم اطلاعاتی در این زمینه داشته باشم که خدا چرا اینو گفتن و آیا هر مردی میتونه اینکارو بکنه یا نه.و... )
حالا اگه ازدواج کرده بودم حتما شوهرم فکر میکرد میخواستم خیانت کنم.
تازه من درمورد خیانت ها هم زیاد سرچ داشتم.
دیگه فکر کنم اینارو میخوند 100درصد میگفت من خیانت کارم:)
بروشون نیار این مسله و فعلا، بنظرم بهتر از همین اول راه از یک مشاور کمک بگیری! چون اگه خدایی نکرده از افکار داشته باشن بهتره قبل از عملی کردن این نیت جلوشونو بگیری اما نه با دعوا و تشر و سرزنش، از راه درست.
من جات بودم از مدیر همدردی تو انجمن آزاد کمک میگرفتم.
یا میرفتم یک مشاور حضوری
یا بشوهرم میگفتم فکر میکنم نیاز داریم بریم پیش مشاور و ازش میخواستم باهم بریم پیش مشاور. و اول خودت بمشاور ناراحتیتو بگو بعدشم ازشون بخواه با شوهرتکن صحبت کنن.
درکت میکنم خیلی سخته واقعا بعد از این همه تلاش برای زندگی بازم اینجوری جواب خوبی و بگیری.
اما الان اگه راه درست زودتر پیدا نکنی ممکنه شرایط از اینی که هست بدتر بشه.
پس سعی کن آرامش خودتو حفظ کنی. و از یک کارشناس راهنمایی بگیری.
تازه تصور بکن یکی دیگه شاید از اون سیستم استفاده کرده.
یا بخاطر یک نفره دیگه این سرچارو داشتن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)