گاهی اوقات ، ما انسانها برای بدست آوردن ، یک فرع ، اصل رو فدا می کنیم ...
حق طلاق رو می خواهی چیکار کنی؟
همسرت قبل از ازدواج قبول کرده که این حق رو به شما بدهد، لذا چنانچه این خواسته(یعنی داشتن حق طلاق) برای شما بسیار حیاتی هست بهتر می بود ، همون موقع عقد در عقدنامه تان نوشته می شد
به نظرتان ، اکنون که تازه زندگی تان شروع شده ، و با هم خوش هستید، حرف زدن از طلاق و جدایی ، پایه های زندگی تان را محکم تر می کند؟








گاهی اوقات ، ما انسانها برای بدست آوردن ، یک فرع ، اصل رو فدا می کنیم ...

علاقه مندی ها (Bookmarks)