خدارو شکر خبری ازش نیست فکر کنم مشکلش حل شدتاپیک سختی بود . اشتراک واجب بود اونم یه ساله
میم .الف . اومدی تاپیک خوندی یادم رفت یه چیز بگم زیاااده روی نکنی مشکلت برعکس بشه به خودت و همسرت آسیب بزنی
زده شین کلا هردو دچار واپسزدگی جنسی بشین (این چکاری بود من کردم )![]()







تاپیک سختی بود . اشتراک واجب بود اونم یه ساله

علاقه مندی ها (Bookmarks)