سلام
اولا با دوستان موافقم بعد از این همه زحمت و زمانی که فقط پایان نامه مونده وقت مناسبی نیست که به تغییر رشته فکر کنی! دوما تغییر رشته توی هر مقطعی کار راحتی نیست. یکی از دوستانم برای تغییر از رشته ی علوم آزمایشگاهی به روانشناسی توی آزمون ارشد هشت ماه و روزی 10-12 ساعت درس خوند به اضافه ی کلاس کنکور و آخرش هم موفق نشد توی دانشگاه دولتی خوبی قبول بشه. این رو نگفتم که دلسردت کنم خواستم بگم کار راحتی نیست چون این رشته طرفدار زیاد داره و خروجی کارشناسیش هم کم نیست که برای ارشد، شانس فارغ التحصیلای رشته های دیگه توش بالا باشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)