
نوشته اصلی توسط
خـسـته
من بله ارتباط داشتم ولی ارتباطم شرعی بوده و من مرد هستم فرق داره.
روز اول نه ولی قبل از بله برون نمی تونست بگه؟ الان همه فامیل میدونن ما نامزد هستیم و تاریخ عقد داریم.
.
اگه شرعی بوده رابطه شما هیچ ولی اگه غیر شرعی بوده باشه هیچ فرقی نداره انسان انسانه اخلاقیات هم مرد و زن نداره و شما شرایط یکسانی دارید .
اما اگه نظرت منفی هست نسبت بهش هیچ وقت بخاطر اینکه همه میدونن نامزدین و تاریخ ازدواج مشخص کردین یا بخاطر دلسوزی بهش قبول نکن
در صورتی میتونی قبول کنی که واقعا از ته دل بپذیری این مساله رو در غیر این صورت اون دختر هم صدمه میبینه.
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
علاقه مندی ها (Bookmarks)