واسه رابطه جنسی نمی دونم اینو دیدی یا نه
http://www.hamdardi.net/thread-33487.html
شاید به دردت بخوره.
خوب اینکه هنوزم خوشت نمیاد از رابطه و اینکه به پسرا اعتماد نداری و شاید چیزای دیگه اینا همه اشون اثر میذارن توی افکارت و توی رفتارت و در نتیجه روابطت با ادما. اینا رو با خودت حل کن.
ببین من مثلا قبلا ها احساس تنهایی خیلی می کردم اما فکر می کردم نباید ازدواج کنم. چون پناهی نداشتم حداقل به نظر خودم. فکر می کردم اگه به مشکل بربخورم تو ازدواج راه برگشت به خونه ندارم. البته یکی از دلایلش بود. من کلی دلیل واسه ازدواج نکردن داشتم علی رغم خواسته ام :) خوب این میشه دافعه دیگه واسه من. یه قدم برم جلو واسه اینکه م یخوام از تنهایی دربیام یه قدم برگردم عقب چون می ترسم این از تنهایی در اومدنه باعث شه همینی هم که دارم از دست بدم. البته اینا مال جوونیام بود. الان واسم مهم نیست. ولی کلا یه ترس هایی دارم. اینا همه اش باعث میشه ادم نتونه واقعا درجهت اون چیزی که م یخواد قدم برداره. چون یه قسمتی از وجودش یه چیزی رو می خواد که یه قسمت دیگه وجودش نمی خواد. تازه این تعارض درونی واسه ادم خودش کلی انرژی بر میشه.
اگه میتونی با خودت بشین اون چیزایی که نیازه رو حل کن. اگه هم نشد برو همون روانشناس و این چیزایی که فکر کنم خودت بهتر می دونی می گی قبلا رفتی.
موفق باشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)