به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

Threaded View

  1. #6
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    توجیه جان همیشه با پست هات موافقم به جز بعضی قسمتاش که اضافیه (ولی فکر کنم اصلا به خاطر همین قسمتاس که میای تو تاپیکا پست می ذاری) واسه همینم نصف وقتا لایک می زنم نصف وقتا نمی دونم چه کار کنم :)
    منم موافقم. مشاوره برای مهارت های رفتاری خوبه و مفیده. و همفکری برای چیزایی مثل همین مواردی که شما گفتی.
    روانکاو و روانپزشک هم هنر کنن مشکل ادمو به ادم بگن. که واسه من همچین هنری هنوز نکردن :)

    رز جان. همونطوری که نوپو گفت بیخودی به خاطر یکی موارد انتخابی تو از دست نده. خواستگار فقط وقتی خواستگاره که بیاد جلو چشم ادم بشینه اونم واسه بار دوم. میان همون اول میرن زنگ می زنن می گن میان نمیان زنگ می زنن اطلاعات می گیرن بعد هم هیچی و ... اصلا منطقی نیست هی دلتو بذاری واسه خواستگار. هر وقت اومد بررسیش کن.

    به همه موارد زندگیت برس. درس کار تفریح دوست روابط اجتماعی و ... همسر هم کنارش. همه چیتو نکن همسر پیدا کردن. اینطوری اسایشت بیشتره در عین حال هم حواست باشه که انتخابی اگه بود از دستش ندی.



    عزیزم یه نگاه سطحی کردم رو بعضی تاپیکهات.
    به پسرا اعتماد نداری- نیاز به اثبات صداقت داری- ابراز احساسات برات سخته. از مسایل جنسی متنفر بودی.

    یا اینا قبلا اینطور بودن.

    ببین از یه طرف انگار می خوای ازدواج کنی از یه طرف دیگه دست و پاتو با این موانع فکری بستی. خود اینا می تونن در عمل توی رفتارات اثر بذارن و منجر شن که ازدواج نکنی.
    بشین ببین چه چیزایی هست که از شوهر می خوای و توقع داری و دوست داری و چه چیزایی هست که از شوهر نمی خوای و بدت میاد. یه سبک سنگین کن. ببین موانع فکریت کجاست.


    موفق باشی.

  2. 4 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    parsa1400 (شنبه 24 خرداد 93), roseflower (شنبه 24 خرداد 93), sara 65 (سه شنبه 27 خرداد 93), toojih (شنبه 24 خرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.